Hobby bob Dréke

Ulleke

MF veteraan
16 sep 2012
3.420
25
Roosendaal
Nou gezien ik wel eens hobby en af en toe semi profi, wordt het tijd voor een eigen topic.


Wat doe ik? Vooral alles wat met verfraaien en customizen te maken heeft.


Enkele voorbeelden:


Mijn eigen motor zoals ik hem kocht.

full


Na een goede poetsbeurt

full


En nu naar eigen smaak maken

full


full
 
Laatst bewerkt:
Zo gisteren de GPZ bodu zo ver af gemaakt.

Frame samenstellen ivm uitlijnen

waoe.jpg


Uitlijnen

oajm.jpg


Plakken

pl7.JPG


wejq.jpg


En klaar. nu nog zilveren randjes rond de rode vlakken en zijn persoonlijke stickers laten snijden.

kz43.jpg


Piccie van de achterzijde.

1c88.jpg


Grzt Dré
 
Gestickerd Wilde eerst spuiten maar de set is nog best netjes. Zo kan rene altijd terug naar origineel. Spuiten had makkelijker geweest nadien blijkt:-)

Stickers binnen:-)

g9ps.jpg


Voor het idee nog even overleggen met René

4wvv.jpg

rto2.jpg
 
Ennnn Vandaag?

Hoppa fotokes

Aankomst Delfzijl parking in ze triveway

figv.jpg

35lt.jpg



Deze komt er van voren in.

mq5i.jpg


En deze van achteren.

54y7.jpg


Eerst aandacht voor hermans C racer:-)

Eerst maar eens wat lijntjes uitzetten zodat alles klopt als het weer terug komt op Hermann zijn fietske

w1qv.jpg



Dan rijd je weg en binnen een uurtje of drie krijg je het volgende:-)

motorke op den tafel der tafels:-)

cubx.jpg


Vorkje erin.

3qfh.jpg


Brugje eruit.

2o86.jpg


Wat gaan we hier mee doen is nu over?

3vun.jpg


Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, we will keep you posted:-)


Voor zo ver bedankt voor goede ontvangst, het lekkere koppie snert, de gezeligheid,


PS nog ff een pics van de deeptone

v4tv.jpg


3wct.jpg


8mxp.jpg
 
Lijnen bepaald voor het nieuwe spuitwerk van herman zijn C racer.

De rest wordt enkel gedeeld iom Herman sorry guys. Eindresultaat heb ik vrije hand in en zal ook voor Herman een verrasing blijven. Ergens eens lekker wat vrijheid te hebben maarrrr ook wel een beetje brrr:-) Normaal overleg ik zeer veel, maar goed hermann zijn wensen zijn duidelijk dus het komt goed. Ik ga alles uit de kast halen om iets netjes weg te zetten met een wauw factor.

Het vetrouwen wordt niet beschaamd hoor. Morgen transfer folie halen om de sjablonen te maken. Aankomende week gaat ie al gedeeltelijk in de filler en primer.

cyyk.jpg


iip9.JPG


Grtzz Dréke
 
Laatst bewerkt:
Fxd tank helft mat, helft glans blanke lak. ondergrond moet zwart worden met een geel outline logo.

Morgen nog even overleggen. denk eerst base zwart spuiten na de voorbereiding. dan onderzijde mat. dan logo, dan blank bovenzijde.

Of de klant moet het logo voor de helft onder het mat willen:-)

572z.jpg


Logo outline

wwzy.jpg
 
Magna tank opnieuw zwart zetten met blanke lak.

tl1u.jpg


Moet hiervan de zij logos hebben, en deze bovenste waarschuwings stickers onder de tankdop. Wordt nog lastig:-)

Verder scotchen en deukje uit plamuren.

2ryo.JPG


5d18.jpg


Iemand een idee waar ik deze zou kunnen bestellen? Ik kan ze zelf opmaken maar dat kost best een paar uren.
 
Enkel blank is ook een optie, enkel wil ie perse die stickers behouden. Maar moet ook dat deukje wegwerken helaas dus hij moet opnieuw in base zwart.

Martell thnx voor de snelle zoekactie
 
Terug
Bovenaan Onderaan