MF 't Gooi Nummer 138 > wie heeft de zon gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefelicitaart Coonie, dat je maar n grote meid mag worden! *O*

Scootah :]

@ Frisco: Ze belden me gisteren al toen ik net de grens over was België in dus helaas heb ik er nooit de tijd voor -O- Ondanks de files op de ring aldaar...dayum O_o

@ MM: Jammer dat het in de Arena komt te hangen...alhoewel..tzijn de toppers maar :')
Plezier met ophangen en testen :P

Juist een mooie uitvlucht: helaas heb lang in de file gestaan :P O-)
 
Zo, ook weer eens een heel klein rondje gemaakt. Eerste indruk van het voorbandje is gunstig. Eerste paar keer remmen in de straat schoof het voorwiel weg, maar verder...voelt nu best aardig.
Beschermengeltje ook weer even getest, die doet het ook nog. 8-)
 
Vandaag de IJsselsteinloop 10km gelopen, als een krantje mag ik wel zeggen, tijd valt mee, 55 minuten, 4 minuten sneller dan vorig jaar. Toch een beetje trots *D
 
Italiaanse heeft een FP3 staan! En FP4-Qualify staat er ook al :Y

Die heb ik gezien, maar mijn Italiaans is een beetje roestig... :/

Ach, overleef ik ook wel weer voor een uurtje. Ben alleen bang dat als FP4 en de Quali al online staan dat er dan geen Engelse FP3 meer gaat komen... '(
 
hoort hier eigenlijk niet thuis op het forum :)
full
 
ben trouwens ook weer begonnen met hardlopen 3x in de week 40 min ga het weer uitbouwen naar 3x in de week een uurtje.
heb paar weken geleden een hersen kneuzing opgelopen bij training en ben daar van geschrokken.
ben al vrij suf af en toe, maar kon meerdere malen per dag niet meer uit me woorden komen.
en gelukkig is het weg maar het is beter nu te stoppen ga nu weer fitns en conditie trainen
 
Zo, de droge zaterdag nuttig besteed. Regenwater gaat weer in de ton via de nieuwe vulautomaat en mijn brik heeft weer een aandrijving waarmee ik veilig naar Zeist moet kunnen komen.

full


*O*

Kek scoortertje, Teun !

Chris on the move - betere tijd dan wat ik er van zou maken ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan