chec melding GSXR750 k5

VikaashC

Rookie
29 jun 2012
4
0
Beste M-F leden,

Wellicht kunnen jullie me helpen met mijn probleem.

Ik heb vorig week mijn datatool gearindicator gemonteerd, alleen heb ik kortsluiting gemaakt bij het loskoppelen van de kabelboom.
Ik heb 2 zekeringen moeten vervangen, de brandstofpomp en verlichting (h7) maar blijf nu een melding houden op de teller.

Ben al bij de dealer geweest en die geeft aan dat het of de dodemans-knop of de zijstandaard is die de storing geeft. Raar want als ik de knop gebruik/standaard naar beneden klap bij 1e versnelling dan valt de motor uit. Volgens de dealer zou mijn gixxer niet eens mogen/kunnen starten bij een CHECK-melding.

Heb de gearindicator ook al losgekoppeld maar nog steeds de check-melding.


Wie o Wie kan me helpen????
full
 
heb geen manual van de gixxer, maar wel van SV650 03- met injektie en dit zegt ie over "CHEC" :

"CHEC": The LCD panel indicates "CHEC" when no communication signal from the ECM is received for 3
seconds.
For example, The ignition switch is turned ON, and the engine stop switch is turned OFF . In this case, the
speed-meter does not receive any signal from ECM, and the panel indicates "CHEC" .
If CHEC is indicated, the LCD does not indicate the trouble code . It is necessary to check the wiring harness
between ECM and speedometer couplers .
The possible cause of this indication is as follows, Engine stop switch is in OFF position . Ignition fuse is
burnt .
 
Terug
Bovenaan Onderaan