The Riding Game MF Style [Deel 11]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeten we nog naar de TS een pm doen voor de punten?

Ben zelf even touren, opdracht lijkt me duidelijk.
Zal onderweg nog af en toe kijken of ik zelf nog een opdracht kan doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Damn... Net te laat:

IMAG1468.jpg
 
:( Ga je even slapen na je nachtdienst...komen er gewoon vier opdrachten achter elkaar die je met 2,5 km rijden allemaal had kunnen doen... _O-
 
:( Ga je even slapen na je nachtdienst...komen er gewoon vier opdrachten achter elkaar die je met 2,5 km rijden allemaal had kunnen doen... _O-
Haha, heb dat ook soms, net als je niet kan komen er makkelijke opdrachten voorbij :+

Maar goed, je had ze nooit alle 4 kunnen doen ;)
 
Haha, heb dat ook soms, net als je niet kan komen er makkelijke opdrachten voorbij :+

Maar goed, je had ze nooit alle 4 kunnen doen ;)

Nee dat is waar, maar keek net even uit het raam, op de hoek is een ondergrondse container, daarnaast staat een canta en aan de andere kant van de straat staat een mobiele toilet die ze vergeten zijn mee te nemen na werkzaamheden... _O-
En als ik naar de mega praxis, gamma, leen bakker of woon express (die allemaal naast elkaar zitten)rijdt kom ik langs een golfclub.. :P of de media markt, prenatal en ikea....
 
Nee dat is waar, maar keek net even uit het raam, op de hoek is een ondergrondse container, daarnaast staat een canta en aan de andere kant van de straat staat een mobiele toilet die ze vergeten zijn mee te nemen na werkzaamheden... _O-
En als ik naar de mega praxis, gamma, leen bakker of woon express (die allemaal naast elkaar zitten)rijdt kom ik langs een golfclub.. :P of de media markt, prenatal en ikea....

_O-

Indien mijn foto goedgekeurd is:
Je motor bij de ingang van een milieustraat.
(of op de weegbrug :P )
 
Hier ook een vlak in de buurt op de Seineweg. Maar ik moet zo weg... (En ga de stad in, dus ga op 't pikketrillertje.)
 
Laatst bewerkt:
Dat is het ook. Zo'n enorme plaats met allemaal containers waar je je afval gescheiden kunt dumpen. In iedere gemeente is er wel een.

Waarom heet dat in vredesnaam milieustraat :? Zal wel hetzelfde soort eufemisme zijn als kanswijken/prachtwijken? :)
 
Waarom heet dat in vredesnaam milieustraat :? Zal wel hetzelfde soort eufemisme zijn als kanswijken/prachtwijken? :)
Omdat het een straat is (technisch gezien...soort van...) waar je afval kunt scheiden, wat vervolgens gerecycled wordt, wat goed is voor het milieu. Een vuilnisbelt/stortplaats is vaak waar afval gewoon op een grote hoop gedumpt wordt, wat niet goed is voor het milieu.

Enigsins eufemistisch dus.

Ik denk trouwens dat je krachtwijk bedoelde in plaats van prachtwijk. Dat is namelijk een beetje hetzelfde als 'gebruikte grondstoffen-park' voor vuilnistbelt. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan