Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

De airbox moet er inderdaad af, het is makkelijkst als je de stekkers even losmaakt. Maak even een foto vooraf dan zet je het zo weer terug in elkaar.
Als je een factory hebt moet je even opletten hoe je de verstelbare inlaatkelken losschroeft, er zitten bij de kelken bouten die je wel los moet draaien en bouten die je echt NIET los moet draaien. Kijk even of je ergens een werkplaatshandboek kan downloaden, ergens aan het begin van dit topic heeft wel eens een linkje gestaan meen ik.

Succes!
Kijk, daar kan ik iets mee.... Blijkbaar is er geen andere manier om die bougies te vervangen.

Wat ik dan wel gek vind, qua constructie, is de complexiteit ervan. (Of ik ben ouderwets haha) Ik was een Honda VTR-SP gewend, waarbij alles gericht was op racing. Dus ook het gebruikers gemak van de constructie om snel iets te kunnen vervangen.
Genoeg geklaag; ik ga wat hobbyen in de garage!
 
nieuw op het forum met een rsv4 aprc 2011
full
 
Laatst bewerkt:
nog een plaatje van dit kanon
full

inmiddels met andere kn lichten en puig kuipruitje en kenteken houder en velgen in de bronz goud kleur
 
Laatst bewerkt:
is een echt aprilia race ecu, geen geflashte.
stond erop toen ik hem kocht, maar gaat wel sneller in toeren en reageert sneller dan een standaard ecu, als ik vergelijk met een andere RSV4 waar ik mee reed.
 
Zal me trouwens even voorstellen, ben nieuw hier op het topic!
Patrick uit het noorden des lands en in het bezit van een recent aangeschafte 2011 R.
Aantal mods uitgevoerd. Race Ecu en nieuw setje Supercorsa's SP V2 staan nog op het verlanglijstje alvorens het seizoen begint!! :]

full
 
is een echt aprilia race ecu, geen geflashte.
stond erop toen ik hem kocht, maar gaat wel sneller in toeren en reageert sneller dan een standaard ecu, als ik vergelijk met een andere RSV4 waar ik mee reed.

Thnx voor de info!!
Weet je nog een goed adresje voor het installeren en het inleren van het gasbedieningssysteem??
 
En dan gaat de racer op de testbank om af te stellen en je mist ineens 15 pk...... na wat zoeken kwam ik dit tegen .....

full
 
En inderdaad er bleek een recall kit beschikbaar te zijn voor mijn racer.... dus snel aan de slag, want de 23e moet de motor op transport naar Almeria......


full
 
Laatst bewerkt:
Mocht je gaan overwegen te racen met de RSV, dit is het onderhoudsschema voor een superstock machine.... origineel blok dus... :X :X


full
 
Zal me trouwens even voorstellen, ben nieuw hier op het topic!
Patrick uit het noorden des lands en in het bezit van een recent aangeschafte 2011 R.
Aantal mods uitgevoerd. Race Ecu en nieuw setje Supercorsa's SP V2 staan nog op het verlanglijstje alvorens het seizoen begint!! :]

[afbeelding]
Mooie fiets PATR :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan