Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik vind die aprilia framesliders wel mooi, steken ook wat verder uit.
Ik ga nu even spitten in de catalogus.
Doen ze wel heel geheimzinnig over bij Aprilia. (Speciaal aanvragen, link in de mail)
Alleen is €400 me teveel geld en heb je met frameslider sowieso nog schade aan je topkuip, stuurgewicht/clipon/tank en wil ik voor dat geld ook wel levenslang gratis vervanging oid.
_O-

Misschien scheelt het wel iets in overige schuifschade.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Niet zo heel bijzonder toch? :)

full
 
Haha :+
Tja, de RSV4 blijft een :9~ :} machine :YDie ziet er opzich ook wel chique uit!
V4 is wel bijzonder ja. :+ :+ ;)

Moet ik nog meemaken verder de èchte power t.o.v. de tien, misschien met de nieuwe koppeling volgende maand en race mapping.

En de sliders wil ik gelijkmatig over twee centimeter extra breedte laten lopen.
Dan kan die daar niet happen in de grond. (Ja, wel bij het stuur..)



Iets meer dan deze. (Die jij poste zou ik alleen zo'n beetje de bracket willen .. dat idee :Y )
 
Laatst bewerkt:
Vallen precies in de uitsparing in de kuip.

[afbeelding]

Qua esthetiek veruit de mooiste optie, maar het geld wat ze er voor vragen slaat helemaal nergens op.
Dat is wel netjes inderdaad, alleen zitten ze dan maar op 1 punt vast. :)

Maar als ik zo denk.. misschien kunnen we beter een hellingshoek afhankelijke airbag maken.
Of iets wat we kunnen opblazen voor trackgebruik, daarna weer de lucht eruit.
:+
 
Top! Wat is top/centre/bottom mounting?
 
Laatst bewerkt:
:^ :$ :t

Aprilia RSV4+ Factory + APRC 2009-2014 TOP MOUNTING
Aprilia RSV4+ Factory + APRC 2009-2014 CENTRE MOUNTING
Aprilia RSV4+ Factory + APRC 2015> BOTTOM MOUNTING

Ik had even niet gelezen, ben met andere details bezig. _O-
 
Wanneer is het BTW vrij shoppen / black friday bij Lightech? :+ VAT (20%)£42.83
 
Update RSV4 racer
- inmiddels heeft mijn monteur (RN-Motoren.nl) een ongebruikt (okm) 2013 blok op de kop getikt via Aprilia in Noale. Volgende week wordt deze ingebouwd en ga ik weer volledig origineel rijden, komt wel een racemap op de standaard ECU.

Het voordeel is dat deze tijdig klaar gaat zijn voor het nieuwe seizoen, enkel zal ik het blok wel in moeten rijden. Maar aangezien er een plekje vrij kwam bij in Portimao (24-27/3) gaat het vast goedkomen :]

Ben wel benieuwd hoe je een pure circuitfiets moet gaan inrijden, hopelijk kan ik vanaf dag 2 een beetje gas gaan geven.
 
Update RSV4 racer
- inmiddels heeft mijn monteur (RN-Motoren.nl) een ongebruikt (okm) 2013 blok op de kop getikt via Aprilia in Noale. Volgende week wordt deze ingebouwd en ga ik weer volledig origineel rijden, komt wel een racemap op de standaard ECU.

Het voordeel is dat deze tijdig klaar gaat zijn voor het nieuwe seizoen, enkel zal ik het blok wel in moeten rijden. Maar aangezien er een plekje vrij kwam bij in Portimao (24-27/3) gaat het vast goedkomen :]

Ben wel benieuwd hoe je een pure circuitfiets moet gaan inrijden, hopelijk kan ik vanaf dag 2 een beetje gas gaan geven.
Lekker hoor! *O* :9~

Misschien volgens de fast break in methode?

Break In Secrets--How To Break In New Motorcycle and Car Engines For More Power

Alleen is inrijden nu net het laatste stukje dat je nog origineel zou kunnen houden. :X ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, de meningen zijn hierover flunk verdeeld maar Dolf van Hilltech zei dit ook al toen ik het vorige blok op de bank heb gezet :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan