Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Maakt niet uit. Ik vrees alleen dat het wel de beste oplossing is om de fiets even te laten uitlezen bij de dealer. Ik mag aannemen dat dat gewoon onder garantieservice valt. Succes
 
Maakt niet uit. Ik vrees alleen dat het wel de beste oplossing is om de fiets even te laten uitlezen bij de dealer. Ik mag aannemen dat dat gewoon onder garantieservice valt. Succes

dat mag ik wel hopen hij is van 12 juli 2013
verder rijd hij prima jij heb die van me maat gekocht die witte met oranje kappen
 
hmm ik heb af n toe een lampie als ik per ongeluk mn richtingaanwijzer aanraak.. het is n circuitfiets zonder knippers en het aanraken van de schakelaar geeft n storingslampje

kan dat t zijn?
 
vandaag de rsv met nieuwe kuipset in elkaar gezet,
full
 
Heren, vanuit mij even een condoleance bericht.. Gisteren op de a31 in Duitsland de koppakking uit mijn blok gereden. En dat in de 6e versnelling bij 170 per uur.. Gelukkig nog dealer garantie.
 
Heren, vanuit mij even een condoleance bericht.. Gisteren op de a31 in Duitsland de koppakking uit mijn blok gereden. En dat in de 6e versnelling bij 170 per uur.. Gelukkig nog dealer garantie.

Gebruik je die andere toch :+

Hoop voor je dat ze een beetje opschieten met de onderdelen.
Moest zelf 11 weken wachten op een paar tandwielen. Nu ze eindelijk binnen zijn, is de helft niet goed.

Maakt nu niet meer uit maart komt de 2014 Tuono *O*
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je die andere toch :+

Hoop voor je dat ze een beetje opschieten met de onderdelen.
Moest zelf 11 weken wachten op een paar tandwielen. Nu ze eindelijk binnen zijn, is de helft niet goed.

Maakt nu niet meer uit maart komt de 2014 Tuono *O*

Onlangs een schuivertje gemaakt.
Alle onderdelen waren binnen 2 weken present.
Echter de beid koplampen ging tot oktober duren.
Ik balen dat ik hem toch niet had ingeruild.
Vervolgens belde mijn dealer dat de koplampen uit een nieuwe showroom fiets is gehaald !!
En vervolgens in mijn bike is gezet.
Over service gesproken !!!!
 
Onlangs een schuivertje gemaakt.
Alle onderdelen waren binnen 2 weken present.
Echter de beid koplampen ging tot oktober duren.
Ik balen dat ik hem toch niet had ingeruild.
Vervolgens belde mijn dealer dat de koplampen uit een nieuwe showroom fiets is gehaald !!
En vervolgens in mijn bike is gezet.
Over service gesproken !!!!

Dat hebben ze goed geregeld!
Was nog garantie voor mij, die Italianen maken zich niet druk -O-
Als ik nu nog een paar weken moet wachten is voor mij het seizoen voorbij. Heb nu geen winterstalling :9
 
Zo staat die van mij erbij op de werkbank van de dealer.
Volgens het laatste bericht, gaan ze er vanuit dat er een klep dubbelgevouwen in de cilinder, dikke pech dus...
Zaterdag ga ik samen met de dealer kijken naar een oplossing.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan