Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Heren, de kans is aanwezig dat mij een inruilaanbod wordt gedaan. Daarbij zijn 2 opties, te weten:
-Een RSV4R uit 2010. iets minder kilometers dan mijn eigen fiets.
-Een RSV4R aPRC uit 2011. met veel minder kilometers, maar waarschijnlijk nog wel aardig wat bijbetalen.

Komt het vaker voor dat een 2010 blok kapot loopt, of is dit gewoon pech hebben?
Mocht het namelijk zo zijn dat het bij 2010 modellen 'vaker' voorkomt, dan neem ik liever een wat jongere..
Hoor het graag van jullie!
 
Heren, de kans is aanwezig dat mij een inruilaanbod wordt gedaan. Daarbij zijn 2 opties, te weten:
-Een RSV4R uit 2010. iets minder kilometers dan mijn eigen fiets.
-Een RSV4R aPRC uit 2011. met veel minder kilometers, maar waarschijnlijk nog wel aardig wat bijbetalen.

Komt het vaker voor dat een 2010 blok kapot loopt, of is dit gewoon pech hebben?
Mocht het namelijk zo zijn dat het bij 2010 modellen 'vaker' voorkomt, dan neem ik liever een wat jongere..
Hoor het graag van jullie!

zou voor de rsv4r aprc gaan
 
Heren, de kans is aanwezig dat mij een inruilaanbod wordt gedaan. Daarbij zijn 2 opties, te weten:
-Een RSV4R uit 2010. iets minder kilometers dan mijn eigen fiets.
-Een RSV4R aPRC uit 2011. met veel minder kilometers, maar waarschijnlijk nog wel aardig wat bijbetalen.

Komt het vaker voor dat een 2010 blok kapot loopt, of is dit gewoon pech hebben?
Mocht het namelijk zo zijn dat het bij 2010 modellen 'vaker' voorkomt, dan neem ik liever een wat jongere..
Hoor het graag van jullie!


Zou het af laten hangen van het bij te betalen bedrag. Neem aan dat dealer anders "gedwongen" is tot volledige reparatie van je kapotte brommer? Zal hem vast een leuke cent kosten dus bijbetalen zou beperkt moeten zijn. O-)
 
Zou het af laten hangen van het bij te betalen bedrag. Neem aan dat dealer anders "gedwongen" is tot volledige reparatie van je kapotte brommer? Zal hem vast een leuke cent kosten dus bijbetalen zou beperkt moeten zijn. O-)

Ik neem aan dat de dealer dat vergoed krijgt vanuit de importeur? Mits er nog fabrieksgarantie op zit natuurlijk...

Overigens zou ik ook voor de APRC gaan hoor. Zitten mooie features op.
 
elias
full
 
Heey zoeperman,
Heb je toevallig ook nog een origineel schakel armpje liggen?
Ik bedoel hiermee de arm die op de as uit het blok komt waar het link systeem weer opkomt.
Groet louis
 
Top ik ben erg benieuwd.


full



Aprilia RSV4 APRC Factory 2013

FG R&T Öhlins voorvork
Ölins TTX 36 achterschokbreker
Robbimoto Kroonplaat
Renthal Clipons
Domino handvatten
Snelgas
Oberon snelsluiting tankdop
Austin rem en koppelingshendel
Austin verstelbare voetsteunen
Full Akra Evo2 Titanium Race uitlaatsysteem met carbon einddemper
Brembo HPK remschijven
Fabbri race ruitje, blank
AIM solo laptimer
Racekuipwerk JVP
2 sets extra aluminium wielen


2do deze winter

Demper hervullen
Voorvork servicen
2e setje Racekuipwerk spuiten
MWR luchtfilter
Herschrijven ECU voor betere gasrespons en hoger stationair toerental
 
@ zoeperman, welke voorvork is dat ? van welk model of merk, want er is volgens de site van ohlins is er geen vork voor en ook niet volgens mijn vering man... anders had ik die genomen ipv een after market cartridge van ohlins.
 
@ zoeperman, welke voorvork is dat ? van welk model of merk, want er is volgens de site van ohlins is er geen vork voor en ook niet volgens mijn vering man... anders had ik die genomen ipv een after market cartridge van ohlins.


ik heb de voorvork inclusief t-stuk uit mijn duc overgezet, daarna op maat gemaakt... het is dus de FG RT voor de 1198 en een kroonplatenset van Robbimoto.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan