Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

vandaag effe lekker voor het eerst gereden op de appie v4.
full
 
Vraagje ik heb nieuwe led knipperlichten gekocht voor de rsv4 factory uit 2009. Nu knipperen ze snel. Heeft de rsv4 ook een knipperlicht relais blokje wat je kunt vervangen of moet ik losse relais solderen aan de knipperlichten.

Alvast bedankt voor de reacties.

RSV4 heeft geen los relais. A-merk knippers kopen of weerstanden ertussen.
 
alleen jas textiel broek leer

als de temp stijgt doe ik mijn leren jas weer aan

dacht dat ik het goede topic zat
Het is ook niet verboden ;)
Enthousiasme is altijd goed. :t

Toch even flabbergasted hier voordat ik naar beneden scrolde. :+ :+

Ik rij nog wel alle dagen in de winter met het standaard leren pakkie.
De (harde/circuit) rugprotector eruit, twee laagjes onder de jas, bij de broek alleen de boxershort. :$
Maar @werk is ook maar 25 kilometer, daar doe ik geen hele dag buiten over. ;)
 
Mwah, op hoog stuur na is er niet heel veel verschil. Beide superbrommers iig. ")
Geen ervaring met de Tuono, maar deze is voorzien van het goede blok :Y en vast betere zithouding in >75% van de gevallen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hele kleine mini motortjes zijn het allemaal :o Iemand met (mijn) een normaal postuur past er niet eens op :+
 
Laatst bewerkt:
Het is ook niet verboden ;)
Enthousiasme is altijd goed. :t

Toch even flabbergasted hier voordat ik naar beneden scrolde. :+ :+

Ik rij nog wel alle dagen in de winter met het standaard leren pakkie.
De (harde/circuit) rugprotector eruit, twee laagjes onder de jas, bij de broek alleen de boxershort. :$
Maar @werk is ook maar 25 kilometer, daar doe ik geen hele dag buiten over. ;)


??

Rij met een rugprotector en textieljas is voorzien van interne beschermingen
 
De natuurlijke omgeving voor een RSV4 is het circuit en voor een Tuono de openbare weg, natuurlijk zijn er uitzonderingen :t
 
De natuurlijke omgeving voor een RSV4 is het circuit en voor een Tuono de openbare weg, natuurlijk zijn er uitzonderingen :t
Dat lijkt mij ook een mooie combi. :Y Wel vaak door de drukke avondspits gereden op de RSV4.
Maar Tuono was dan ietsje relaxter.

Bij de RSV4 heb je iets meer druk op het voorwiel.
Keep in close contact.
 
Bij de RSV4 heb je iets meer druk op het voorwiel.

Iets meer?? Volgens mij een heleboel meer. Met geen enkele RSV4 het gevoel gehad om gearing langer te maken, eigenlijk allemaal iig voor 1 tandje minder, reed veel "prettiger".
Tuono heb ik 2 tandjes langer gezet achter, heb ik iig 3 versnellingen dat het voorwiel wél aan de grond blijft. B|
Rijdt écht volkomen anders hoewel geometrie vrijwel identiek is. Ook veel relaxter trouwens, iig als je de pony's enigszins op stal laat. O-)
 
Iets meer?? Volgens mij een heleboel meer. Met geen enkele RSV4 het gevoel gehad om gearing langer te maken, eigenlijk allemaal iig voor 1 tandje minder, reed veel "prettiger".
Tuono heb ik 2 tandjes langer gezet achter, heb ik iig 3 versnellingen dat het voorwiel wél aan de grond blijft. B|
Rijdt écht volkomen anders hoewel geometrie vrijwel identiek is. Ook veel relaxter trouwens, iig als je de pony's enigszins op stal laat. O-)


ben em nu aan het in rijden nu net 170 km mee gereden

was het oude type tuono gewend maar dit slaat alles

wat een power
 
De Aprilia staat er weer klaar voor! Blijf het een prachtige fiets vinden! Soms sta ik in de schuur stiekem 20 minuten lang alleen maar rond de foets te lopen en te kijken. :X
Nu ik nog even 10 kg afvallen om die dikke speknek kwijt te raken (en mijn dikke frietvingers).

fullsizeoutput_2812.jpeg
 
Iets meer?? Volgens mij een heleboel meer. Met geen enkele RSV4 het gevoel gehad om gearing langer te maken, eigenlijk allemaal iig voor 1 tandje minder, reed veel "prettiger".
Tuono heb ik 2 tandjes langer gezet achter, heb ik iig 3 versnellingen dat het voorwiel wél aan de grond blijft. B|
Rijdt écht volkomen anders hoewel geometrie vrijwel identiek is. Ook veel relaxter trouwens, iig als je de pony's enigszins op stal laat. O-)
Achter twee tanden groter heeft toch ongeveer zelfde effect als voor één tand kleiner?
 
Terug
Bovenaan Onderaan