R6 1999 achterlichten kap

sjoerdje02

Rookie
23 mei 2013
2
0
Dag heren,

Ik ben opzoek naar een achterlichten kap voor mijn r6. ik weet niet precies hoe ik het moet noemen maar deze bedoel ik:
lichtenkap.jpg

lichtenkapvoorbeeld.jpg


nu heb ik wel een onder kap maar en ook 2 ronde achterlichten alleen er zit geen mooi kapje omheen zoals op de 2de foto te zien is.

weet iemand waar ik dit kan kopen en of hoe dit uberhoubt heet.
Momenteel ziet het er nu zo uit:
achterlichten.jpg

Ik vraag me af of ik aan die kap voldoende heb gezien bovenstaande foto. heeft iemand een idee?
alvast Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Dag heren,

Ik ben opzoek naar een achterlichten kap voor mijn r6. ik weet niet precies hoe ik het moet noemen maar deze bedoel ik:
[afbeelding]
[afbeelding]

nu heb ik wel een onder kap maar en ook 2 ronde achterlichten alleen er zit geen mooi kapje omheen zoals op de 2de foto te zien is.

weet iemand waar ik dit kan kopen en of hoe dit uberhoubt heet.
Momenteel ziet het er nu zo uit:
[afbeelding]
Ik vraag me af of ik aan die kap voldoende heb gezien bovenstaande foto. heeft iemand een idee?
alvast Bedankt!

Dat is de undertail van de 2001-2002 variant. Schijnt makkelijk te pas te maken te zijn. Moet genoeg marktplaats of ebay staan of een sloop o.i.d.
 
Het heet "undertail" (2001-2002 model)
gewoon bij de Yamaha dealer bestellen, duurt een paar dagen en kost ongeveer 75 euro (in kleur gespoten!)

Wat je verder nodig hebt is een "accubak" (2001-2002 model) kost een paar tientjes, ook bij de yamaha dealer.

Je kunt je oude accu gebruiken, moet je wel wat plastic uit de accubak wegsnijden, maar dat wijst zich vanzelf.

Je hebt ook achterlichten nodig, deze zou ik van marktplaats halen, of een aftermarktet setje kopen met geintegreerde knipperlichten er in (die zijn het goedkoopste) Je hoeft die knipperlichten niet per se aan te sluiten.

Succes!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan