balanskast wegwerken bij een gsxr 600 K5

wieli30

MF'er
23 sep 2012
35
0
nijmegen
hallo
ik ben bezig xenon in te bouwen bij een gsxr 600 K5.
maar ik zou nie weten waar ik me balanskast moet laten.
heeft iemand tips/foto's.

gr jorn
 
Een balanskast is ook best wel groot. Ik zou ook geen plek weten om zon ding op me motor kwijt te kunnen.

80100-A-B_1.jpg
 
hallo
ik ben bezig xenon in te bouwen bij een gsxr 600 K5.
maar ik zou nie weten waar ik me balanskast moet laten.
heeft iemand tips/foto's.

gr jorn

Dag Wieli30,

ik heb een paar terug mijn ballasten in de k6 aan me linker kap (kan van de koppelingshendel) geplakt met dubbelzijdige tape!
heb heeft altijd goed gezet, en zit er nog steeds!
 
hey ,

als het een kleine ballast is , kan je deze ook kwijt onder het ruitje achter/boven de tellers .
daar was toen bij mijn gsxr genoeg plaats om deze daar weg te werken .
en zie je niet zitten van buitenaf doordat onderzijde van het ruitje origineel donker is ;)

grtz frederick
 
Je kan op Ebay verlengkabels krijgen voor je xenon.
De kabel van de Ballast naar de lamp kun je dan met 0,5meter 1meter of 1,5meter verlengen en dan is er altijd wel een plek voor te vinden.
0,5meter kost ongeveer 6 Dollar, dus het is nog te betalen ook.
 
hallo
alemaal bedank voor de reactie's ik was een tijdje afwezig om prive redenen.
ik het zou wel balast kast zijn;) ik wou hem ook tegen de zeikap aanplakken met dubezijdig tape maar zach toen wat ruimte onder de koplamp en dat zwarte kapje die onder de lamp hangt dus ik heb hem maar daar geplaatst.
 
hallo
alemaal bedank voor de reactie's ik was een tijdje afwezig om prive redenen.
ik het zou wel balast kast zijn;) ik wou hem ook tegen de zeikap aanplakken met dubezijdig tape maar zach toen wat ruimte onder de koplamp en dat zwarte kapje die onder de lamp hangt dus ik heb hem maar daar geplaatst.

Oi... ik zeur zelden over taalfouten, maar dit wordt best lastig om nog te lezen.

Let er wel op dat je ballast, als het even kan, wat rijwind "pakt", de koeling scheelt in de levensduur.
 
hallo
alemaal bedank voor de reactie's ik was een tijdje afwezig om prive redenen.
ik het zou wel balast kast zijn;) ik wou hem ook tegen de zeikap aanplakken met dubezijdig tape maar zach toen wat ruimte onder de koplamp en dat zwarte kapje die onder de lamp hangt dus ik heb hem maar daar geplaatst.

pfff, hoe krijg je het voor elkaar in zo'n klein stukje tekst.

doet gewoon zeer aan mijn ogen. _O- O-)

bedankt/privé/ballast/wilde/zijkap/dubbelzijdig/zag.





vastplakken met tape? wordt zo'n ding op gegeven moment niet behoorlijk warm....
ik zou hem met een beugeltje oid vastzetten.
 
Laatst bewerkt:
hoezo zelf opgelost.. :')
aMO zei dat hij hem in de linker kap had geplakt. dat vond ik een goede oplossing dus wou ik het ook doen. maar toen zag ik nog wat plaats onder de koplamp en heb ik hem daar geplaatst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan