Kuipdelen Kawasaki ZZR 600 91 op een 98 model

Xegano

MF'er
8 apr 2013
208
28
Heerlen
Hallo MFers,

Gister heb ik een motorongelukje gehad en mijn motor heeft daar best veel schade aan overgehouden.

Ik heb iemand kunnen vinden die de kuipdelen van een ZZR 600 uit 91 verkoopt maar mijne is uit 98. Weet iemand misschien of deze zouden passen?

2wqtzl0.jpg
 
Laatst bewerkt:
De voorkuip gaat in ieder geval niet passen. Het 98 model is een E model (met ram air inlaten voorop) en de 91er is een D model (zonder ram air). De andere delen passen denk ik ook niet, maar dat weet ik niet zeker.
 
Succes met opknappen, hopelijk ben je zelf nog heel.

Zoals ik eerder schreef, vraag bij het zoeken naar E model onderdelen. De ZZR is goed vertegenwoordigd op de sloop en sites als Marktplaats, daar is een hoop te vinden.
 
Dankjewel jongens! Ik heb na lang zoeken deze site kunnen vinden:
Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor

En ze hebben alle onderdelen waar ik naar zoek maar ik kan de stuk waar de voetsteun en voetrem aan zit niet vinden die is afgebroken. Wordt dat gewoon de voetstuk genoemd? Ben het nog nergens tegengekomen.

En dan nog een vraag waarvan ik het antwoord waarschijnlijk al weet maar wil het toch voor de zekerheid vragen.
http://www.aliexpress.com/item/Impr...ZZR600-2005-2008-ZZR-600-05-06/720087226.html
Dat zijn weer onderdelen voor een nieuwere model ZZR 600 maar die zullen ook niet passen toch?

Ik vind namelijk de koplamp van mijn ZZR er best lelijk uit zien en zou er iets nieuws op willen maar dan moet ik zeker de frame al helemaal vervangen en daarbij nog wat dingen of niet? :?
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat de plaatjes die jij laat zien afkomstig zijn van een ZX-6R. De steun waar je over praat van de voetsteun, noem je volgens mij de sche(r)tsplaat???, maar correct me if i am wrong..

Ik heb zelf ook jaren een zzr600 gehad, zowel het D en E model, de laatste (het E model) ook wel eens een schadegevalletje gehad, wat overigens een stuk minder was als die van jou , maar heb ik op laten knappen bij een schadebedrijf, zowel repareren van de kunstofdelen , alsmede spuiten.

Succes met het opknappen,
 
ik denk dat de plaatjes die jij laat zien afkomstig zijn van een ZX-6R. De steun waar je over praat van de voetsteun, noem je volgens mij de sche(r)tsplaat???, maar correct me if i am wrong..

Ik heb zelf ook jaren een zzr600 gehad, zowel het D en E model, de laatste (het E model) ook wel eens een schadegevalletje gehad, wat overigens een stuk minder was als die van jou , maar heb ik op laten knappen bij een schadebedrijf, zowel repareren van de kunstofdelen , alsmede spuiten.

Succes met het opknappen,

Het wordt inderdaad een schetsplaat genoemd ik zal erop zoeken bedankt. Hoeveel heeft het jou gekost dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan