afdekplaatje voortandwiel suzukie gsxr

eggman

Die hard MF'er
2 dec 2008
589
0
Ede (Gelderland)
Ik wil een nieuwe kettingset monteren. Om bij het voortandwiel te komen moet het afdekplaatje waar de koppelingshendel doorheen loopt eraf. Moet ik daarbij nog ergens op letten of kan ik gewoon alle boutjes losdraaien en hem eraf pakken? Het gaat om een suzuki gsxr 600 K8
 
Ja kan er gewoon af, er zit een stift in die je blok in gaat, deze Ff goed bekijken en schoonmaken, en niet andersom erin doen, deze roesten wel eens een beetje en als je het roestige deeltje door je keerring doet gaat deze lekken, ik heb toen een nieuw stiftje gehaald, a 11 euro
 
Ja kan er gewoon af, er zit een stift in die je blok in gaat, deze Ff goed bekijken en schoonmaken, en niet andersom erin doen, deze roesten wel eens een beetje en als je het roestige deeltje door je keerring doet gaat deze lekken, ik heb toen een nieuw stiftje gehaald, a 11 euro


ok bedankt, ga dit weekend aan de slag. Het stekkertje wat er in gaat, kan ik wrs laten zitten of moet dit lossegekoppeld worden?
 
Wil je echt zelf je kettingset vervangen als je nog moet vragen hoe je een simpel kapje demonteert?
Het is altijd verstandig je goed te laten informeren. Fabrikanten bedenken soms de meest bijzondere constructies. Als ik verrassingen kan voorkomen door info te vragen dan zal ik dat niet laten.
Nieuwe kettingset zit er inmiddels op en functioneerd goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan