`01 velgen in een `10 R6 ?

Didier-L

MF'er
1 jul 2010
36
0
Almere
hallo allemaal !

ik heb 2 R6jes in de schuur staan, een van 2001 en een van 2010.
bij die van 2001 heb ik een extra set velgen, maar voor die `10 helaas niet !

mijn vraag, om een investering van 500 euro te besparen, passen deze `01 velgen op een `10 R6 ?

alvast bedankt !
sportieve groeten,
Didier van Loenen :]
 
vanochtend een bok opgehaald voor de voorkant en de VELG past wel... (3 of 5 spaaks maakt voor het passen iig niets uit blijkbaar) maar de schijven zijn zoals gezegd kleiner... well this sucks ! bij deze dus gevraagd: setje inclusief schijven en tandwiel voor een `10 R6 ;)
 
vanochtend een bok opgehaald voor de voorkant en de VELG past wel... (3 of 5 spaaks maakt voor het passen iig niets uit blijkbaar) maar de schijven zijn zoals gezegd kleiner... well this sucks ! bij deze dus gevraagd: setje inclusief schijven en tandwiel voor een `10 R6 ;)
WIEL.
 
Hahaha kijk hier anders even als je hem niet gelooft Didier: Velg - Wikipedia
Wiki schreef:
Een velg is het onderdeel van een wiel waar de band op ligt. In de volksmond wordt het woord velg vaak ten onrechte voor het hele wiel gebruikt.

De velg past dus vooral wel of niet met de band, aangezien de 'spaken' er bij een gietwiel al aan vast zitten, bij het doel wat jij voor ogen had is het passen van de velg dus niet zo interessant.
 
haha, maar een wiel zonder band of remschijven is toch een velg ? ik snap het niet meer hoor...

ANYWAY, dat velgwiel-apparaat, past dus wel (ook met band, zelfde maat tot op de mm gecheckt !) maar de schijven zijn te klein...
 
haha, maar een wiel zonder band of remschijven is toch een velg ? ik snap het niet meer hoor...

ANYWAY, dat velgwiel-apparaat, past dus wel (ook met band, zelfde maat tot op de mm gecheckt !) maar de schijven zijn te klein...
Nee, dat is een wiel.
Als ik mijn schoenen uit trek ben ik dan een voet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan