Cbr 600 rr 2008 ''Melding FI en HESD'' wat betekend dit?

CbrPower

MF'er
29 okt 2011
95
0
Groningen
Vanochtend nieuwe led knipperlichten gemonteerd op mn motort...
Accu was al wat leeg, maar knipperlichten doen het.
Kreeg alleen de melding FI en HESD...

Iemand enig idee waar deze meldingen voor staan?
 
http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=85319

Hier staat wat meer info, maar het lijkt erop dat je wel een speciale tool/plug nodig hebt.

Klopt, maar die tool verbind gewoon 2 stekkertjes door, kan je ook ff met een klein splitpennetje doen. Ik weet alleen zo uit het hoofd even niet meer welke kleuren draden het zijn.

Als je dat hebt gedaan moet je op het dashboard kijken hoe vaak het lampje knippert en dat even opschrijven, vervolgens kan je in het wph opzoeken wat die code betekend. Of via google zoeken, komt vast wel wat te voorschijn. Dan weet je in ieder geval waar de foutcode op slaat.

Succes! :)
 
Klopt, maar die tool verbind gewoon 2 stekkertjes door, kan je ook ff met een klein splitpennetje doen. Ik weet alleen zo uit het hoofd even niet meer welke kleuren draden het zijn.

Als je dat hebt gedaan moet je op het dashboard kijken hoe vaak het lampje knippert en dat even opschrijven, vervolgens kan je in het wph opzoeken wat die code betekend. Of via google zoeken, komt vast wel wat te voorschijn. Dan weet je in ieder geval waar de foutcode op slaat.

Succes! :)

edit: Volgens mij waren het de groene en de bruine draad die je door moet verbinden *D
 
Bedacht me vandaag nog iets, toen ik met de knipperlixhten begon, heb ik de kabels los gehaald an de accu. Maar omdat ik alarm heb ging die af toen ik de plus eraf schroefde.
Hier kan het probleem ook zitten lijkt mij.
 
Iemand een idee..?

is je alarm niet over de zeik nu en dat de startblokkering er niet af gaat?

op mijn motor zit ook alarm en als ik het alarm uischakel en de motor niet snel genoeg op contact zet blijft het hiss lampje branden en hoor je de brandstofpomp niet lopen.
als ik dan alsnog op het knopje van de handzender druk gaat het hiss lampje uit en de brandstofpomp lopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan