ZXR 750 J2 start nietmeer help!

wiggles

Rookie
17 mrt 2011
4
0
hallo, ik heb problemen met mijn motor.
zal bij het begin beginnen.
motor gekocht en draaide prima..
na enkele dagen hoorde ik wat gestotter bij het gasgeven, heb motor toen volledig gedemonteerd voor ombouw naar naked bike.
Toen kwam het zonnetje uit en wou ik rijden, dus bike terug in elkaar gestoken en starte vrijwel meteen...maar draaide nog niet goed en begon slechter en slechter te draaien tot ie op het laatste nog pruttelde met vol gas en chocke open.
sindsdien niemeer aan te krijgen! carbs gedemonteerd en zuiver gemaakt.
bougie vonkt, benzinepomp werkt...

iemand enige suggesties?
 
Accuspaning in orde?

Heb een Shadow, starten klonk goed maar ging niet aan. Auto accu der aan en "vroem". Nu een nieuwe accu en hij gaat als een banaan.

Ook even de aansluitingen op je accu checken.

Controleer ook je spanningsregelaar, en misschien nog wel belangrijker: je massa naar het frame.

:W
 
Laatst bewerkt:
Benzine vervangen? Ik zou de tank eens omkeren. Misschien staat er wel water in.

Als het oude bougies zijn, zou ik die ook eens vervangen. Kleine moeite, vaak een groot plezier.
 
Laatst bewerkt:
Oei dat beloofd want heb sinds zaterdag ook een r6 in de garage staan!
Nieuwe benzine erin, nieuwe bougies en nieuwe batterij nieuwe olie ect

Zou het kunnen als bv slecht contact op de poot of neutraal sensor is? vind het raar omdat de bougies vonken!
 
Oei dat beloofd want heb sinds zaterdag ook een r6 in de garage staan!
Nieuwe benzine erin, nieuwe bougies en nieuwe batterij nieuwe olie ect

Zou het kunnen als bv slecht contact op de poot of neutraal sensor is? vind het raar omdat de bougies vonken!

Denk dat de kawa dan besmet is door de R6 :+

Maar krijg je ook benzine in de carbs?
Ik weet niet of er een vacuumbediende kraan op de tank zit,werkt die nog wel?
 
Brandstoffilter gecontroleerd?

Rubberen "slangen" (inlaatspruistukken) van carbs naar kop toe gecontroleerd op haarscheurtjes?
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen de oorzaak gevonden, 4 bougies stuk!, nieuwe bougies erin gedaan en was in orde!
na een paar x keer starten en een x korte ritten draaide hij weer slechter en uiteindelijk nix meer! weer 4 bougies kapot!
iemand enig idee wa het zou kunne zijn,?
 
Terug
Bovenaan Onderaan