spiegels cbr 600f2

nacko

MF'er
20 mei 2013
106
4
Heeft iemand wat voorbeelden om de orginele spiegels van een cbr 600 f2 te vervangen.
Ze moeten wel inklapbaar zijn, anders kom ik mijn schuurtje niet in.
Ook nog gedacht om 2 happen uit mijn kozijn te nemen, maar misschien zijn nieuwe spiegels een betere oplossing. ;)
 
De originele spiegels kun je normaal gesproken ook gewoon naar binnen klappen, het stuk waarmee hij op je kuip vast zit kan hij over draaien, dan kun je m gewoon volledig naar voor/achter zetten en zelfs 360 graden draaien volgens mij.
 
Ik heb universele spiegels op mijn blade gedaan, was de rubberen hoezen die niet fatsoenlijk wilden blijven zitten ook zat. Ze zitten goed, zicht is beter dan de originele spiegels (bij mij dan) en de prijs is best netjes. Kleine rubberen hoesjes even loshalen en je kan ze helemaal inklappen, wellicht is het ook wat voor jou?
GroteFoto-AVD8HPIJ.jpg


zwart:

e-Mark Honda CBR 600 F 2 3 4 4i 900 929 954 Superhawk RC51 Mirrors NOT Acrylic | eBay

carbonlook:

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CBR...96?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2ebf1a11ec

zwart met knippers geïntegreerd:

http://www.ebay.co.uk/itm/LED-Turn-...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2a2b469cc5

carbonlook met knippers:

Carbon Turn Signal Integrated Mirrors for Honda CBR 600 F3 F2 F4i 929 954 1000RR | eBay
 
Laatst bewerkt:
Deze zien er inderdaad netjes uit, ik ben alleen een leek met ebay en kopen in een ander land. Komt er op dit nog invoerrechten? Maar zoals je al zei, ze zijn zeker niet duur. En eigenlijk precies wat ik zoek thx. :)
 
Ik hoefde geen invoerrechten te betalen, komt geloof ik doordat je onder een bepaald bedrag zit.

Ebay is verder best relaxt, even een account aanmaken en je kan aan de slag. Ff een paypal-account aanmaken (koppelen aan je rekening) voor de betaling, heb je ook geen creditcard nodig. Kind kan de was doen ;)

Van het lubberen van dat rubberen hoesje heb ik geen last van, zit nog netjes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan