Kettingset yamaha R1

Firenic

Kan niet zonder MF
3 mrt 2013
59
0
Goirle
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een kettingset voor mijn R1 uit 2003.
Ik woon nog niet zo lang in brabant dus wellicht weet iemand een adres in de regio Tilburg, want ik ben niet zo voor het web winkelen, daar heb ik me reeds 2 keer miskocht.
Heb diverse zaakjes hier geprobeerd, maar helaas.
Misschien iemand die het wellicht wel weet?
 
voor alle zielepootjes die er moeite mee hebben dat ik3 topic open, heren het kost niets, ga iets anders doen dan hier wat zitten te vervelen, alle andere leden, dank voor je respons
 
TS, ik vermoed dat je drie topics hebt geopend over hetzelfde onderwerp?
Dat wordt gezien als minder sociaal, om het zachtjes uit te drukken. Je zegt dan eigenlijk: het interesseert me geen ruk wat de regels zijn op jullie forum, ik MOET antwoord hebben en daarom plemp ik het forum even vol met mijn vraag. Da's niet netjes.
Met dan ook nog dit soort reacties maak je hier weinig vrienden......

Ik geef het je maar even mee.
 
Janb, ik snap je helemaal, maar je bent het toch met me eens dat het overbodig is om al dat commentaar te geven, maar goed, kettingset inmiddels gevonden, jammer dat het hier altijd zo loopt op dit forum, ik hoor dit vaker en ondervind het nu zelf ook.
Maar goed, wellicht toch maar een ander forum voor mij.
 
Janb, ik snap je helemaal, maar je bent het toch met me eens dat het overbodig is om al dat commentaar te geven, maar goed, kettingset inmiddels gevonden, jammer dat het hier altijd zo loopt op dit forum, ik hoor dit vaker en ondervind het nu zelf ook.
Maar goed, wellicht toch maar een ander forum voor mij.

"Ik hoor dit vaker" zegt 'ie, terwijl hij pas 2 maanden geregistreerd is _O-
Wellicht heeft je manier van posten te maken met het soort reacties dat je krijgt?
 
dit bedoel ik nou, om je even uit de brand te helpen, ik was mijn gegevens eerder kwijt, weet zeker dat ik al op dit forum zat terwijl jij nog geen rijbewijs had, hou nou toch eens op met dat commentaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan