tomtom rider 2013 aansluiten op FJR

Hallo, Ik heb ook een tomtom rider 2013 met laad dock op mijn yamaha fjr en tevens een laad dock voor in de auto met speaker.
Ik krijg hem niet aan het laden. Ik heb de aansluitng rechtstreeks op de accu van de motor, maar geen effect. met de autolader idemdito. Tevens krijg ik geen geluid uit dat dock omdat de tomtom constant om een bluettoothverbinding blijft vragen.
Wie kan me raad geven??
 
Volgens mij heeft een tt rider geen speaker in het apparaat zitten, en kan het geluid alleen via bluetooth naar de speakers van he helm.Is geen autonavigatie systeem. Nadat ik de besturingsysteem van tt rider op mijn tt 730 had gezet, kreeg ik ook nog alleen geluid, via bleutooth. Terwijl er in de 730, ook in interne speaker in het apparaat zit.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft een tt rider geen speaker in het apparaat zitten, en kan het geluid alleen via bluetooth naar de speakers van he helm.Is geen autonavigatie systeem. Nadat ik de besturingsysteem van tt rider op mijn tt 730 had gezet, kreeg ik ook nog alleen geluid, via bleutooth. Terwijl er in de 730, ook in interne speaker in het apparaat zit.


Hoi Henk, dat klopt ook. Ik heb een speciale houder voor in de auto, daar zit wel een speaker in, maar ook via de houder krijg ik geen geluid en laadt het apparaat niet bij, terwijl er wel spaning op de kontaktpuntjes aanwezig is. Bedankt voor je antwoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan