Papendrecht deel 10!! Volgas over de BK-weg

Hallo Allemaal

Ik heb ook wel weer zin in een ritje. Ik wil wel kijken om een ritje te maken


Mooie motor Dinky!


Lijkt me een strak plan! Ik ben erbij!

Even de Repsol van 3 nieuwe kappen, stuurgewicht, remhendel en voetrem voorzien 😅

Maar hij rijd wel gewoon verder gelukkig

Wat is er gebeurd?
 
Laatst bewerkt:
Ja helaas wel. 2 weken geleden opgehaald uit de winterstalling(bij mijn zwager en zus in arnhem). Was koud en de banden waren nog koud en denk toen we 2 min onderweg waren(mijn pa reed het eerste stuk) was er een redelijk scherpe bocht en zijn hellingshoek was net iets te scherp denk ik. Hij reed wel langzaam maar toch te weinig grip en toen schoof het voorwiel weg. Rechterkant is dus beschadigd nu. Maar gelukkig had hij zelf niks behalve een beurse knie en ellenboog.
 
Ook weer een Soes maar nu met een iets relaxter zit houding. GSX-S1000
Effe een plaatje van internet *O* Morgen ophalen :]
[afbeelding]

Gaaf!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! *O*

Ja helaas wel. 2 weken geleden opgehaald uit de winterstalling(bij mijn zwager en zus in arnhem). Was koud en de banden waren nog koud en denk toen we 2 min onderweg waren(mijn pa reed het eerste stuk) was er een redelijk scherpe bocht en zijn hellingshoek was net iets te scherp denk ik. Hij reed wel langzaam maar toch te weinig grip en toen schoof het voorwiel weg. Rechterkant is dus beschadigd nu. Maar gelukkig had hij zelf niks behalve een beurse knie en ellenboog.

Dat is minder -O- . Gelukkig dat je pa er goed vanaf gekomen is, dat is het belangrijkste!
 
Thanks allemaal!
@ Krizzy het is inderdaad een super fijn ding. Afgelopen zaterdag de hele dag mee op pad geweest en bevalt heel goed. Het koppel vergeleken met de 750 is ook erg prettig.

Heb inmiddels een korte kentekenplaat houder gemonteerd en led knipperlichten aan de achterzijde. De voorkant komt nog, zit te wachten op adapters.
850dd7bd-c0ac-44c9-a145-fbaf07d57093%20copy.jpg
 
Helaas, zit met mn zoontje. Die is nog net ff te jong om alleen thuis te blijven.
 
Ik rijd dagelijks 120km woon-werk dus gereden wordt er zeker.. Alleen helaas weinig tot geen tijd voor "plezierritjes" op het moment..
 
Wordt er nog weleens gereden?
Misschien leuk om weer eens met een groepje een rondje te doen?
 
Lang geleden dat ik hier geweest ben!
Word hier op moment niet heel veel gereden eigenlijk. Zou best leuk zijn weer is een ritje te doen!

Oh ja, ik rij trouwens een VTR Firestorm op straat tegenwoordig :] .
540.jpg
 
Hey M, weer een straatfiets, cool!
Laat maar weten als je een rondje wil doen, ik ga wel mee :-)
 
Hey!

Ja miste het straat rijden toch wel, heb nog wel een oude Kawa uit '87 maar dat was toch niet helemaal mijn ding dus reed eigenlijk bijna nooit meer. En met de eerste circuitdag van dit jaar ook de racer plat gereden. Word weer opnieuw opgebouwd maar heb even moeten zoeken naar een goed frame (inmiddels gelukkig gevonden). Dus aangezien circuit rijden het dit jaar ook al niet meer gaat worden toch maar weer een leukere straatfiets gekocht *D .

Als het een keer beter weer is binnenkort maar wee is een ritje doen dan, is echt al weer lang geleden!
 
Balen van die crash, dat is echt jammer!
Maar wel tof dat je weer een straat fiets hebt, we houden ff contact dan doen we snel ff een rondje.
 
*Last minute oproep*

Morgen is er in Dordrecht een crematie, en de persoon die overleden is was een liefhebber van motoren. Dus werd mij gevraagd om ( met vrienden ) langs de weg te staan en een paar rev-bombs te geven als ze passeren.

Ik kan helaas niet, dus nu deel ik hun verzoek hier in de hoop dat er mensen uit de regio kunnen helpen…

Het adres is: Nassauweg 200, 3314 JR Dordrecht.

De stoet komt rond half 2, dus als mensen rond 13:15 klaar kunnen staan zou perfect zijn.
 
Sabra in Alblasserdam, zitten op industrie tegen Papendrecht aan. Ook wel bekend als motorbanden punt nl. Doen voornamelijk banden maar ook onderhoud
 
Terug
Bovenaan Onderaan