Triumph Speed Triple topic deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de info! Zie dat een voorvelg 600 euro kost van het (2008) model. Vind de velgen van het 2008 model voor en achter echt super gaaf! Wel hele handige site!

Twijfel tussen een triumph van 2005/6 met weinig kms en goedkopere prijs (later opleuken met nieuwe velgen) of doorsparen voor een 2008. Wat is echt een voordeel van de 2008 ten opzichte van de 2005?
 
Laatst bewerkt:
Zomerrr
tumblr_mo09btRgVi1qaoqu9o1_1280.jpg
 
Bedankt voor de info! Zie dat een voorvelg 600 euro kost van het (2008) model. Vind de velgen van het 2008 model voor en achter echt super gaaf! Wel hele handige site!

Twijfel tussen een triumph van 2005/6 met weinig kms en goedkopere prijs (later opleuken met nieuwe velgen) of doorsparen voor een 2008. Wat is echt een voordeel van de 2008 ten opzichte van de 2005?
De remmen.
 
morning :W

met de startproblemen valt t over t algemeen wel mee, af en toe s een dynamo die doorfikt of relais of een of andere schakelaar die t begeeft.

speed staat niet bekend om spanningsregelaars die kapot gaan, in tegenstelling tot de streets.

iig even meten of r voldoende (laad)spanning is, om de accu en dynamo uit te sluiten.
misschien een corrupt alarm gemonteerd dat de boel 's nachts leegtrekt?

Nee, is geen alarm gemonteerd. :N

Ik heb er een nieuwe accu in en ben er 1 keer mee naar het werk gereden. 40km op en neer. :]
Vanmorgen een halve omwenteling en niks meer. alle verlichting wel normaal en je hoort ook de pomp zoemen enzo.
Vanavond met m´n pa even alles gaan doormeten.
Allemaal alvast bedankt voor de feedback.
 
Nee, is geen alarm gemonteerd. :N

Ik heb er een nieuwe accu in en ben er 1 keer mee naar het werk gereden. 40km op en neer. :]
Vanmorgen een halve omwenteling en niks meer. alle verlichting wel normaal en je hoort ook de pomp zoemen enzo.
Vanavond met m´n pa even alles gaan doormeten.
Allemaal alvast bedankt voor de feedback.

zet mn geld op de dynamo -O-

nieuw laten wikkelen kost je een eurootje of 100 -O-
 
Bedankt voor de info! Zie dat een voorvelg 600 euro kost van het (2008) model. Vind de velgen van het 2008 model voor en achter echt super gaaf! Wel hele handige site!

Twijfel tussen een triumph van 2005/6 met weinig kms en goedkopere prijs (later opleuken met nieuwe velgen) of doorsparen voor een 2008. Wat is echt een voordeel van de 2008 ten opzichte van de 2005?

anders eens kijken op ebay.co.uk .... daar staan ze regelmatig op voor een stuk minder
 
Hij is te dun standaart. Nieuw is ie bij de dealer toch al snel 300 euro?
Heb er wel eens 1tje gevonden op motor parts online.nl

€165 + btw + 2 uur arbeidsloon is ook meer dan € 300 :/

maar ja, laten wikkelen is beter! ken wel mensen die t voor minder hebben laten doen. misschien dat t verschil in prijs te maken heeft met de dikte/kwaliteit?
 
Vandaag m'n Triumph opgehaald :)

_MG_1477_zps523adeab.jpg


Meteen ff 200km gereden, wat rijd dat lekkah :]

Ik wil wel ff een paar dingetjes gaan veranderen; bar-end spiegeltjes, andere knippers en vooral ff heul snel die taartschep eraf :P

Ik zag een paar pagina's terug de kont van triple-t z'n Speed (deze), weet jij heel toevallig nog waar je die knippers en het achterlicht hebt bestelt, want het ziet er wel errug strak uit :9~
 
Vandaag m'n Triumph opgehaald :)

[afbeelding]

Meteen ff 200km gereden, wat rijd dat lekkah :]

Ik wil wel ff een paar dingetjes gaan veranderen; bar-end spiegeltjes, andere knippers en vooral ff heul snel die taartschep eraf :P

Ik zag een paar pagina's terug de kont van triple-t z'n Speed (deze), weet jij heel toevallig nog waar je die knippers en het achterlicht hebt bestelt, want het ziet er wel errug strak uit :9~~

*O* *O* *O*

mooi mien jong ziet er :9~ uut
veul plezier ermee :Y :] :] :]
 
Even voor mijn beeld, waar reed jij op?
Je staat namelijk niet in de OP met een foto.
Dus bij deze, lever even een foto aan, dan plaats ik hem in de OP. :W

Nou, ik reed niet hoor: was ff lekker een rondje aan het draven....

Ik rijd een zwarte Speed model 2005. :9~
Een fijne en ik vind zelf erg mooie fiets maar hij is op de spiegels na standaard: niet bijzonder dus.
Maar ik ben d'r gek mee! :Y
Als ik een leuk piccie vind komt ie in de OP.

Grz
Jack :W
 
Vandaag m'n Triumph opgehaald :)

[afbeelding]

Meteen ff 200km gereden, wat rijd dat lekkah :]

Ik wil wel ff een paar dingetjes gaan veranderen; bar-end spiegeltjes, andere knippers en vooral ff heul snel die taartschep eraf :P

Ik zag een paar pagina's terug de kont van triple-t z'n Speed (deze), weet jij heel toevallig nog waar je die knippers en het achterlicht hebt bestelt, want het ziet er wel errug strak uit :9~~

Die groene worden steeds minder zeldzaam ;) wel een mooi ding :Y :] gefeliciteerd
 
Vandaag m'n Triumph opgehaald :)

[afbeelding]

Meteen ff 200km gereden, wat rijd dat lekkah :]

Ik wil wel ff een paar dingetjes gaan veranderen; bar-end spiegeltjes, andere knippers en vooral ff heul snel die taartschep eraf :P

Ik zag een paar pagina's terug de kont van triple-t z'n Speed (deze), weet jij heel toevallig nog waar je die knippers en het achterlicht hebt bestelt, want het ziet er wel errug strak uit :9~~

vind dat achterkantje van je avatar ook wel bijzonder :X
[edit] heel goed, je hebt al een nieuwe :} [/edit]


maar eh, die van mij is van www.anmoparts.de, maar als je handig bent met een ijzerzaag en nog een stuk plaatstaal hebt liggen kom je ook een eind...

de pinkers zijn van barracuda, model futura dat volgens mij niet meer verkocht wordt.
kwaliteit is wat je van die italianen mag verwachten B|

http://www.barracudamoto.nl/producten/universele-producten/knipperlichten.html
 
Laatst bewerkt:
vind dat achterkantje van je avatar ook wel bijzonder :X
[edit] heel goed, je hebt al een nieuwe :} [/edit]


maar eh, die van mij is van www.anmoparts.de, maar als je handig bent met een ijzerzaag en nog een stuk plaatstaal hebt liggen kom je ook een eind...

de pinkers zijn van barracuda, model futura dat volgens mij niet meer verkocht wordt.
kwaliteit is wat je van die italianen mag verwachten B|

http://www.barracudamoto.nl/producten/universele-producten/knipperlichten.html

Danku, mooi spul.
Knippers zijn zeker niet plug&play voor in de gaten onder de achterkant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan