MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja nog 2 dagen werken. Nu al een uur op de zelfde plek in de file op de à 1 en snelheid gemiddeld, 100m per uur

Voor dit weekend nog plannen voor een langzaam ritje? Die ik misschien kan bij wonen?
 
Proppie de schrapert had er zin in! *D

IMG_2272.jpg
 
moggeuh... lekker hoor... schuifpui open... koffie pruttelt... ff bijlezen en dan zo het eerste bakkie ff in de zon buiten drinken... Prima manier om de dag te beginnen dacht ik zo.
 
Zo de keuken is afgekit en de nieuwe koelkast staat op zijn plaats *O*


Fauteaux :P


De oude situatie

full
full



Verbouwen, vloer moest er uit, de balkenlaag van het dak (nu de vloer van de badkamer) was ook verrot en de kelder is ook gerenoveerd (hangt nu de CV ketel).

full
full



En toen ging Jantah zelf de keuken plaatsen dus dat ging wat langzamer :')

Maar nu wel heel blij met het resultaat *O* *O* *O*

full

full
 
@ Assenfotografen: Supermooie platen mannen en vrouw! :}

@ Jantah; stukje vakwerk, zeg! Wow! :}
 
Net ook even de tranen over m'n wangen gelachen (lekker ;) )om dit filmpje :

http://www.dumpert.nl/mediabase/6546443/23b17227/dumpert_hondenkwartiertje.html

whehe.. geweldig hoe dieren soms zich kunnen gedragen _O-

zo heb ik een hondje gehad die helemaal koekwous ging van een garnaal.. was dus elke zaterdagmiddag na t boodschappen doen lachen als ik bij de visboer ff een broodje hollandse garnalen had gehaald.. ff 1 garnaaltje aan de hond geven en een half uur dikke pret :+

8-)
 
Heeft ie zo'n mooie keuken en dan...

Die koelkastmagneten B|


:+

@Jantah.. idd mooie keuken geworden zeg.. kan me de oude situatie ook nog wel herinneren bij je.. knapt goed op zo.. bij mezelf binnenkort ook aan de gang met keuken en vloer etc.. daarna feestje :)

en mja.. koelkastmagneten.. kunnen handig zijn, maar in een smetteloos witte keuken is het een beetje... mjah.. leluk :) haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan