MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
In onze vorige woning hadden de buren ook honden, zij de hele dag weg, honden hele dag alleen thuis en uren blaffen, ik kan je zeggen dat je (als groot hondenliefhebber) ze op een gegeven moment wel wil afschieten hoor.... is een van de redenen geweest waarom we zijn verhuist.

Als ik erachter zou komen dat onze honden dat doen, dan zou ik mijn buren een sleutel geven en zeggen dat ze naar binnen mogen gaan om ze op hun flikker te geven.
Ik zou me heel opgelaten voelen als blijkt dat mijn buren zó'n last van mijn huisdieren hebben.
 
middag,,,,, net telefoontje gehad, morgen ochtend 9.15 2 nieuwe rubbertjes om me velgies heen...

kan ik eindelijk beginnen met normaal rijden :P
 
Een hond die in het huis of de tuin de hele tijd blaft zou ik ook een issue mee hebben. In het bos of in ieder geval de natuur, ach...zolang ze blaft gaat ze in ieder geval geen konijnen vangen, dus ik vind het een redelijke deal.
 
Mijn hond heb ik van begin aan afgeleerd om op elk geluidje te gaan blaffen, mijn hond is géén waakhond...... als ik 's avonds laat haar uitlaat en dan regelmatig achter het raam die kleine keffertjes uit hun dak zien gaan, je zal er naast wonen!!

Blaffen in het bos of op de hei vind ik ook geen punt :N
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een productief dagje gehad. Nuttig maar ook aangenaam.
Net nog even een lekker ritje gemaakt, thanks Mandy voor de koffie ;)

Eigenlijk mag je er niet over klagen en dat doe ik ook niet, maar 't is wel heet hoor :X
Morgen en zondag schijnt het iets minder warm te worden, prima motorweer dus :Y


Zijn er nou al ritjes gepland voor de komende dagen? :P 8-)
 
Een goeie diender eet af en toe........Chinees :9~

Blauwalg :? het water is nog geen 10 graden......... doe normaal :') Misschien maandag even testen *D 8-) :P

Zondag wel zin om een ritje te maken/voor te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Filmpjes & foto's Assen *D :}


Vandaag gebaald op school met dat lekkere weer.. Maar toch nog op tijd thuis en lekker kunnen rijden *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan