KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor de motor bevalt me zeker gisteren een 150tal km geamuseerd :-)
nog een vraagje ik heb mijn gps in het midden van het stuur gezet maar door de lichtinval kan ik deze niet aflezen, nu ze ik dat er anti reflex folies zijn om er op te kleven iemand daar ervaring mee?
is er een betere plaat om de zumo te monteren

Foto's volgen...
 
Kun je je gps kantelen? Of is de positie vast? Als je hem naar jezelf toe kunt kantelen heb je geen reflectie van de felle lucht maar van jezelf welke een stuk donkerder zal zijn zodat je het scherm wel kunt aflezen.
 
Ik kan hem kantelen, maat dan staat hij te laag en te dicht bij me om deze goed te kunnen aflezen.
Ik heb daarnet nog vlug een toerke gedaan en heb in karton een kapje gemaakt om er over te doen, de reflectie was heel wat minder. maar mooi is het niet.
 
iemand toevallig een windscherm over van Givi ?
Te koop of te huur?
ik zou er graag 1tje opzetten om naar Boedapest te rijden. we doen 2 dagen autostrade vandaar.
Daarna gaat het windscherm er terug af, daarom wil ik graag een van Givi en niet van Puig.
 
Heren, ik ga binnenkort mijn Duke verkopen..
Daarom wil ik even peilen of er iemand geintresseerd is in mijn akra slip on?
 
Heb je meer info? Ik ben op zoek naar een Duke, met Akra!
full

full

full

Bouwjaar 2012, een goeie 25.000km op de teller.
Flink wat powerparts:
Zadel (Zit heerlijk!)
Valbeugels
Korte kentekenplaathouder
Underbody ding rondom de cat
Akra (dûh)
handkappen
Tankpad
Knopjes op het stuur om het dashboard te bedienen (suuuuper chill vind ik zelf)
Velgstickers (staan niet op de laatste foto)

Net nieuwe ketting erop, nog geen 2000km mee gereden.
Bandjes hebben nog ongeveer 2mm tot de slijtnokes. pilot power 3 zijn de huidige banden.
Verder onderhoud volgens het boekje gehad. Ik heb nog nooit problemen gehad met de motor, al probleemloos naar oostenrijk, de vogezen, zwarte woud, eifel en sauerland geweest. Bijna alle km's zijn van de vakanties :] :]
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bouwjaar 2012, een goeie 25.000km op de teller.
Flink wat powerparts:
Zadel (Zit heerlijk!)
Valbeugels
Korte kentekenplaathouder
Underbody ding rondom de cat
Akra (dûh)
handkappen
Tankpad
Knopjes op het stuur om het dashboard te bedienen (suuuuper chill vind ik zelf)
Velgstickers (staan niet op de laatste foto)

Net nieuwe ketting erop, nog geen 2000km mee gereden.
Bandjes hebben nog ongeveer 2mm tot de slijtnokes. pilot power 3 zijn de huidige banden.
Verder onderhoud volgens het boekje gehad. Ik heb nog nooit problemen gehad met de motor, al probleemloos naar oostenrijk, de vogezen, zwarte woud, eifel en sauerland geweest. Bijna alle km's zijn van de vakanties :] :]

Mooie duke ik ben ook nog opzoek naar een 690 duke
 
ik heb er ondertussen 880km op zitten, wat een heerlijke motor.
Ik heb de Duke vrijdag in reismodus beginnen te zetten, binnen 3 weken vertrek ik naar Boedapest met de Duke.
ik heb een schermpje geïnstalleerd omdat we de eerste dag veel autosnelweg doen.
De GPS heb ik ook vooraan gemonteerd, maar deze moet na een testrit nog verplaatst worden. Nu beweegt hij te veel als ik op een Belgische betonbaan rijd.
Deze week ga ik nog proberen om de GSP van een andere steun te voorzien.
als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
s!AnZPc2YOIl8AiMARNGMcSIxyFRpmig

s!AnZPc2YOIl8AiMAQQtJ6A35o5BV86g

s!AnZPc2YOIl8AiMAP3xDlvvfiBT5gCQ

s!AnZPc2YOIl8AiMAOom6uqsJirjHfeA
 
Ik heb de navigatie met een RAM mount gemonteerd op één van de vier bouten van het stuur. Dit werkt erg makkelijk.
ram_mounts_handlebar_ballwith_hole_base_detail.jpg

ramb138u.jpg
 
ik had de GPS ook eerst daar staan maar door de lichtinval was deze bijna niet zichtbaar.
Welk type van GPS heb jij? de mijne is een 660
 
Mede Duke rijders,

Sinds kort heb ik een Duke 690 uit 2012 in mijn bezit.
Nu heb ik in een voorgaand topic gelezen dat de 2e en 3e versnelling begrenst is i.v.m milieu eisen.
Doormiddel van Tune ecu zou dit verwijdert kunnen worden.

Is er iemand uit Regio Limburg die dit voor mij zou kunnen uitvoeren?
Uiteraard krijgt diegene een vergoeding.

Groet,
Marco
 
ga eerst maar eens lekker rijden Maakho,
van een begrenzing heb ik nooit iets gemerkt.

als je de topics goed gelezen hebt,
hoef ik hier dus niet te herhalen wat in feite
voor iedere moderne, aan milieugekte lijdende motor geldt:
een afstelbeurt op de bank doet wonderen.
(kastjes aan je motor hangen kost meer geld)
 
Ben hier ook aan het meelezen. Afgelopen weekend bij de tt veel rondgehangen bij de ktm.
Fiets ziet er wel echt heel mooi uit, en moet binnenkort toch echt maar eens een proefrit gaan maken. Dan maar beslissen of de Cbr de deur uit gaat. Looks en geluid van de ktm zijn om te kwijlen.
full

full


Lastige keuze omdat ik toch ook gewoon tevreden ben met huidige fiets.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap Het ik zit ook te denken om mijn 990 sm te koop te zetten en weer een Duke 4 terug te kopen.
Ik mis toch het speelse van zo'n 1 cilinder .
Maar ja hoe ga ik dat thuis verkopen net de sm helemaal gepimpt en dan weer weg :N
 
Die Duke's heb ik ook nog rond zien gaan op het circuit! Zagen er idd gaaf uit.
Als je gaat proefrijden op een duke ben je verkocht... je bent gewaarschuwd.
 
Mooi Philippe. Een Duke 690R 2016 toch he?

Iemand ervaring met een windschermpje?

Nu 1500km op mijn Duke en wat een leuke motor maar autostrade blijft niet leuk. Motorisch kan het perfect maar voor langere trips vind ik het belastend. Helpt een windschermpje
 
Laatst bewerkt:
Stil hier...allemaal van de Duke's aan het genieten en km's aan het malen veronderstel ik !!!
@Wimper:op m'n 2012 had ik het touring-ruitje voor de 690 SMC/Enduro en dit was wel doeltreffend maar "esthetisch" twijfelachtig (al vond ik het zelf best goed uitzien).Voor de 2016 R heb ik het originele kleine ruitje voor de Duke liggen maar nog niet gemonteerd dus nog geen ervaring hiermee.
-->2012 met het KTM touring scherm
2a7ertj.jpg

2qknwo7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan