Onderhoud Bisan Pacific, waar?

kojile

Rookie
8 jun 2013
3
0
Dag mensen,

Laatst heb ik een tweedehands Pisan Pacific 250cc gekocht. Tijdje zonder problemen kunnen rijden, maar nu lijkt de motor geen benzine te krijgen. Wat er precies aan de hand is weet ik niet.
Mijn vraag is of iemand weet waar ik dit apparaatje naartoe kan brengen. Ik heb verschillende garages in de buurt gebeld, maar die zeggen alle dat ze geen onderdelen hebben en er niet aan willen werken.
Of misschien is een van jullie handig en heb je zin om een middagje te sleutelen?!

Groeten,

John k
 
Al die Chineesjes hebben hetzelfde motorblok. De rommel die er omheen hangt zal niet veel anders zijn. Ik zou zeggen dat iedere scooterboer die Chineesjes verkoopt verstand heeft van die dingen en onderdelen kan leveren. Ik zou dus niet naar een Lifan dealer zoeken.


Anders ga je toch zelf sleutelen? Geen brandstof is snel gevonden, misschien is je vacuüm kraantje stuk, of het vacuüm slangetje gescheurd.
Dan heb je de eerste 50 euro vast bespaard.
 
Hij is idd 150cc en hij woont in Den Bosch. Hij vind het heerlijk in de schuur, maar juist voor dagen als deze heb ik hem gekocht voor woon werk.
Zelf sleutelen is helaas geen optie, zo'n vacuum kraantje ga ik niet vinden. Vandaar de vraag of iemand van jullie zin heeft om te sleutelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan