Pre90 topic deel 7 komt met gebreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die KVS was allang op, dat is Bertus wel vaker overkomen (Nunspeet SX250) ;)

Dat was ook al zo mooi ja... net een nieuwe zuiger en bigend toen. eind vd middag kapt ie dr mee :P

Maargoed, ook toen liep ie nog wel.... alleen de nicasil liet los :o
 
nu je t zegt :+

wtf

edit: chris, ga is aan je werk 8-)
 
Laatst bewerkt:
Oja, Lochem was mooi, de knippen waren flink aanwezig dus onze knippenkoning heeft weer wat gemist :P
Het was warm en stoffig, na de start zag je gewoon de 1e paar bochten niks :P :P

Rijden ging lekker, 1e manche 19e en 2e manche 17e :)
Ook gelukkig weinig last van mn sleutelbeen
1e manche vergeten gopro op te doen, 2e manche wel mooie beelden denk ik, ga ze vanmiddag bewerken en uploaden :Y

Op naar volgend weekend Den Dungen! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Oja, Lochem was mooi, de knippen waren flink aanwezig dus onze knippenkoning heeft weer wat gemist :P
Het was warm en stoffig, na de start zag je gewoon de 1e paar bochten niks :P :P

Rijden ging lekker, 1e manche 19e en 2e manche 17e :)
Ook gelukkig weinig last van mn sleutelbeen
1e manche vergeten gopro op te doen, 2e manche wel mooie beelden denk ik, ga ze vanmiddag bewerken en uploaden :Y

Op naar volgend weekend Den Dungen! *O* *O*

Goed gereden Thijs! Ik hoop er in Den Dungen wel bij te zijn. Vanmiddag ff testrijden. :]
 
Overigens veel 'vreemde' pre90 rijders, die dus normaal niet meerijden. Er moesten +-5 a 10 man van de 2e rij starten.

Paar mooie motoren ook erbij met VRP tankjes/subframes :Y
Helaas ook wel een aantal hpp 125's.
Maargoed, hopen dat er wat vaste pre90 rijders bijkomen! Groter startveld is altijd mooi!
 
Motor Speedway op eurosport1. Nog nooit gezien daar.

Nu nog MX...

Las dat Ziggo er ook over denkt om MotorsTV van de lijst of te gooien :o

Gekut ook met die televisie rechten... beter brengen ze het onder bij Eurosport. Kan iedereen het gewoon bekijken... en wss nog een groter publiek ook.

Gaat natuurlijk nooit gebeuren omdat die mongooltjes van de MXGP echt alleen maar aan de centjes denken en verder nergens echt wat om geven.

Heb gister ook weer met verbazing gekeken naar Ernee, echt super qua publiek en sfeer. Waarom moet dat hele circus zo nodig de wereld over naar al die vercrackte 3e wereld landen waar de 90% geen idee heeft wat KTM precies is. Kost handen vol geld en levert de teams geen fuck op...

Beter veranderen ze het hele circus naar een nieuw concept, iets met alleen maar wedstrijden in Zweden, Duitsland, Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie en Engeland :)
 
Wel 2 MF droeftoeters die wél aan het hek staan ipv wel zeggen dat ze komen en het dan af laten weten ;)

Uh ja klopt... maar maak je geen zorgen... je krijgt nog wel een aantal kansen om mij voorbij te rijden hoor *O*

Maare als ik die uitslagen van Lochem bekijk, denk ik dat je gewoon best goed gereden hebt. En dat ik me toch wel een beetje zorgen moet gaan maken :')



maar gelukkig kan ik altijd nog met excuses aankomen van ''jaa thijs rijdt het hele jaar door 2x in de week'' :+
 
Laatst bewerkt:
Ik had trouwens tijdens de training een voorvorkkeering lek :P
Na de 1e manche zat mn hele motor onder voorvorkolie, en voor de 2e manche in de fuik druppelde de olie gewoon langs mn voorpoot :') :P
Vanavond even wegbrengen, hopelijk morgen klaar en dan woensdag eens even op de honda trainen ipv mijn 4takt :Y
 
Las dat Ziggo er ook over denkt om MotorsTV van de lijst of te gooien :o

Gekut ook met die televisie rechten... beter brengen ze het onder bij Eurosport. Kan iedereen het gewoon bekijken... en wss nog een groter publiek ook.

Gaat natuurlijk nooit gebeuren omdat die mongooltjes van de MXGP echt alleen maar aan de centjes denken en verder nergens echt wat om geven.

Heb gister ook weer met verbazing gekeken naar Ernee, echt super qua publiek en sfeer. Waarom moet dat hele circus zo nodig de wereld over naar al die vercrackte 3e wereld landen waar de 90% geen idee heeft wat KTM precies is. Kost handen vol geld en levert de teams geen fuck op...

Beter veranderen ze het hele circus naar een nieuw concept, iets met alleen maar wedstrijden in Zweden, Duitsland, Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie en Engeland :)
Dr staat toevallig een heel stuk over in het Noppennieuws. Idd gaat het allemaal om de centen, en logisch natuurlijk. Feit is wel dat de kijker er de dupe van is. Toevallig keek ik vd week op ziggo voor motors TV en zag hem er niet eens meer tussen staan... -O-
 
Ik had trouwens tijdens de training een voorvorkkeering lek :P
Na de 1e manche zat mn hele motor onder voorvorkolie, en voor de 2e manche in de fuik druppelde de olie gewoon langs mn voorpoot :') :P
Vanavond even wegbrengen, hopelijk morgen klaar en dan woensdag eens even op de honda trainen ipv mijn 4takt :Y

GP he, alles laten doen. Zoiets doe ik nog wel zelf.
 
GP he, alles laten doen. Zoiets doe ik nog wel zelf.

Ja, moet ik keering bestellen/opzoeken, vorkolie halen, voorpoot uit elkaar halen. Ik breng het vanavond weg, en voor een paar tientjes is het morgen of woensdag klaar.
Weet ik zeker dat het goed gebeurd, nieuwe olie en een orginele WP keering erin (geen immitatie).

Daar ga ik echt niet zelf voor lopen kutten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan