Pre90 topic deel 7 komt met gebreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dirtshop :+ gvd, dat nog niemand dat jong thuis is op komen zoeken ook...

Ik ben de zaterdag voor de DTS wedstrijd in Rutten bij "dat jong" thuis geweest, heb 6 nieuwe crossbroeken bij hem gekocht.

Alle broeken waren gewoon nieuw, en zoals afgesproken lag alles klaar.
Kan er niks anders over zeggen dat het gewoon goed was (ik ben het wel zelf op wezen halen, en had vooraf niks betaald).

Hij heeft trouwens ook wel een lekkere zus, misschien dat ik daarom geen kwaad woord over zeg :P :P
 
Ik ben de zaterdag voor de DTS wedstrijd in Rutten bij "dat jong" thuis geweest, heb 6 nieuwe crossbroeken bij hem gekocht.

Alle broeken waren gewoon nieuw, en zoals afgesproken lag alles klaar.
Kan er niks anders over zeggen dat het gewoon goed was (ik ben het wel zelf op wezen halen, en had vooraf niks betaald).

Hij heeft trouwens ook wel een lekkere zus, misschien dat ik daarom geen kwaad woord over zeg :P :P

Wat is het adres?
 
Een oude motor van mij...1990
Mee in Vledderveen gereden aantal jaren geleden:)
full
 
Ik ben de zaterdag voor de DTS wedstrijd in Rutten bij "dat jong" thuis geweest, heb 6 nieuwe crossbroeken bij hem gekocht.

Alle broeken waren gewoon nieuw, en zoals afgesproken lag alles klaar.
Kan er niks anders over zeggen dat het gewoon goed was (ik ben het wel zelf op wezen halen, en had vooraf niks betaald).

Hij heeft trouwens ook wel een lekkere zus, misschien dat ik daarom geen kwaad woord over zeg :P :P

heet ie geloof ik? Ken hem verder niet...het is uiteindelijk goed gekomen. Maar hoorde Zaterdag van Martijn dat hij hem ook redelijk lang op zn spul heeft laten wachten en dat een beetje half half is opgelost. Is uiteindelijk ook nog een aanklacht bij de Politie van gekomen...

Het is gewoon jammer dat er dus mensen zijn met een leuk idee over een webshop, vervolgens zon webshop in elkaar knutselen die er ook nog wel behoorlijk goed uit ziet maar waar op de achtergrond dus gewoon een mannetje van 18 de boel verziekt omdat hij simpelweg niet voldoende cashflow heeft om een beetje voorraad op te bouwen... Ik bestel toch niet in en webshop omdat ik het over 3 maanden nodig heb :Z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1990 had toch rechte radiateurkappen?

Of pas vanaf 91?




jezus godverdomme thijs.

ga eens googlen en verdiep je eens in de bouwjaren :(


125 90= oranje wit frame nw model kettingeleider en ja een showa usd.


godver.



nog 1 keer zon opmerking en ik bel de politie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan