Stationair beroerd lopen warme motor

sietsep

Rookie
16 aug 2011
3
0
A.P
Beste forum leden,

Misschien heeft iemand raad mijn BMW R1150 draait heel erg beroerd wanneer hij warm is slaat bijna af.
Door gasgeven voorkom ik dit heb al gesynchroniseerd kleppen gesteld nieuwe bougies.

Wie weet raad ?
 
BMW R1150...

Das toch een fiets met veul elektronica?

Dealert.

Edit: Wellicht wat flauwe eerste reactie. Check eerst effe alle slangetjes of ze goed vastzitten en geen scheurtjes hebben. Zo niet, dan toch effe naar de dealert, kan vanalles zijn lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
hij loopt 100% zeker op 2 cilinders?

wellicht slaat er een bougietje door. hoeveel kilometer heeft hij gelopen? ze willen ook wel veel ruimte krijgen op de vlinderklep in het gasklephuis. ploft hij ook als je het gas dicht doet?

wat heb je zoal al gedaan?
 
bij mij was het de gasklepsensor,

op het moment dat ik ergens voor afremde ging het toerental flink naar beneden en soms sloeg de motor af, nadat de sensor was gereinigd, heb ik er geen last meer van.

ik hoop dat je het euvel snel vind, want lekker op je motor zitten doe je waarschijnlijk niet.
 
bij mij was het de gasklepsensor,

op het moment dat ik ergens voor afremde ging het toerental flink naar beneden en soms sloeg de motor af, nadat de sensor was gereinigd, heb ik er geen last meer van.

ik hoop dat je het euvel snel vind, want lekker op je motor zitten doe je waarschijnlijk niet.
Dit is zelf te doen het reinigen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan