Honda fireblade 900rr 1993

ouwehand12

Rookie
12 jun 2013
16
0
Kan iemand mij vertellen waar het knipperlicht relais zich bevind bij een Honda fireblade bj 1993

alvast bedankt

Alex
 
Michelblade en retepV bedankt jongens mijn knipperlichten werken weer!
het zat toch in mijn schakelaar beetje contactspray en hij werkt weer perfect!
Veel rijplezier

En nogmaals bedankt

Alex
 
ps hou de steker onder je zadel in de gaten die brand in dmv slechter wordende contacten van je dynamo . Deze contacten regelmatig in de gaten houden en schoonhouden .
(Schroeven zadel even het zadelschuim omhoog drukken dan zie je ze zitten ratel dopje 10 .
Ook de aansluitingen van de spanningsregelaar (zit rechtsachter het plastic achterpaneel op je frame geschroefd .) in de gaten houden .

verders beren goeie motor :Y
 
Laatst bewerkt:
ps hou de steker onder je zadel in de gaten die brand in dmv slechter wordende contacten van je dynamo . Deze contacten regelmatig in de gaten houden en schoonhouden .
(Schroeven zadel even het zadelschuim omhoog drukken dan zie je ze zitten ratel dopje 10 .
Ook de aansluitingen van de spanningsregelaar (zit rechtsachter het plastic achterpaneel op je frame geschroefd .) in de gaten houden .

verders beren goeie motor :Y
:Y
 
Michelblade en retepV bedankt jongens mijn knipperlichten werken weer!
het zat toch in mijn schakelaar beetje contactspray en hij werkt weer perfect!
Veel rijplezier

En nogmaals bedankt

Alex

Heb je de schakelaar ook uit elkaar gehad dan? Moet je even doen en alles even goed schoon maken anders heb je het probleem zo weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan