Uitlaat GSXR 1100 1990

bas123

Rookie
10 jun 2013
5
0
Amersfoort
Beste MF forummers,

Ik ben me de afgelopen dagen helemaal rot aan het zoeken naar een passende uitlaat op de Suzuki GSXR 7/11 (bouwjaar 1990) frame 750 blok 1100. Heb er net een van de 1993 gsxr 1100 geprobeerd (schijnt een watergekoelde te zijn) Past dus nooit, heb zelf een olie gekoeld blokje.

Kan iemand mij nu vertellen of die van de GSXR 1100 uit 1991 en 1990 identiek zijn, want zie hier geen info van op internet.
 
Idd, 89-92 zijn dezelfde uitlaten. Daarna kwam de waterkoeler, dat is een andere uitlaat. Er zijn meerdere nieuwe 4-1 uitlaten voor de olie/luchtgekoelde GSX-R 1100 leverbaar, prijzen zo richting 600 euro. Er was één uitlaat die wat gunstiger was (circa 4½), weet niet of die nog leverbaar is.

Hoe zat het trouwens ook al weer met de 7/11: 750 uitlaat past niet omdat het 1100 blok hoger is waardoor de uitlaat niet onder het frame doorgaat? iets met klok en klepel :$
 
Idd, 89-92 zijn dezelfde uitlaten. Daarna kwam de waterkoeler, dat is een andere uitlaat. Er zijn meerdere nieuwe 4-1 uitlaten voor de olie/luchtgekoelde GSX-R 1100 leverbaar, prijzen zo richting 600 euro. Er was één uitlaat die wat gunstiger was (circa 4½), weet niet of die nog leverbaar is.

Hoe zat het trouwens ook al weer met de 7/11: 750 uitlaat past niet omdat het 1100 blok hoger is waardoor de uitlaat niet onder het frame doorgaat? iets met klok en klepel :$


dat klopt helemaal, het 1100 frame is een paar cm groter in hoogte etc dan het 750 frame,
750 uitlaat past daar niet onder, :]
 
Laatst bewerkt:
Ah, je bedoelt origineel als in een OEM systeem??

In dat geval, ik heb een maatje die er denk ik nog eentje te koop heeft in perfecte staat. Hier op MF zit ie niet (meer), maar je mag me altijd pb sturen, breng ik je wel met hem in contact.
 
Ik heb een originele 1100 90/91/92/oliekoeler 4-2 uitlaatbochtenset liggen Zit net mn garage op te ruimen.


Ik heb er 2 maar wil er 1 reserve houden voor geluidskeuringen enzo.


Dempers zal je dan zelf moeten ritselen.

Laat maar horen in pm.

Zien er keurig uit

Zal kijken of ik nog dempers heb liggen (maar ik had er geloof ik maar 2 en die hou ik zelf voor keuring)

Zal morgen een foto maken. ze past gegarandeerd.
En motor eerst warm draaien zodat de kop uitzet waardoor je de bouten makkelijk los kan draaien anders draai de kop vd bouten dol. (ook eerst ff schoonmaken en grid erin doen en met hamer de imbus sleutel er met een tik in slaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan