Datona padockstand onder balhoofd 600rr

geertrikkers

Rookie
16 jun 2013
9
0
Weet iemand of deze Datona paddockstand onder het balhoofd van mijn 600rr van 2003 past zonder het spatbord te verwijderen.
full
 
Laatst bewerkt:
Zo'n ding heb ik ook, en gebruikt op verschillende motoren.
Bij alle motoren heb ik uit voorzorg het spatbord gedemonteerd.
Je zit toch te klooien met dat ding en meestal zit je tegen het spatbord.
Spatbord zit vaak maar met 4 boutjes vast, dus is zo los.
 
Ik vroeg me gewoon of er anderen zijn die deze paddockstand gebruiken bij een 600rr uit 2003. Er zijn namelijk ook modellen waarbij deze paddockstand niet past zonder het spatboord te verwijderen.
Als dit namelijk niet gaat overweeg ik een paddockstand te kopen met conische adaptors die in de voorvork gaan.
full
 
Zo'n ding heb ik ook, en gebruikt op verschillende motoren.
Bij alle motoren heb ik uit voorzorg het spatbord gedemonteerd.
Je zit toch te klooien met dat ding en meestal zit je tegen het spatbord.
Spatbord zit vaak maar met 4 boutjes vast, dus is zo los.

:? :? , zit je nu te dollen, ofzo? Ik heb dat ding zelf ook ideaal, voorwiel kan je er makkelijk uithalen maar ook eventueel je vorkpoten.

Bij mijn srad is t geen probleem ros m er zo onder. Tja als je m uit je poten laat donderen zal je spatboard er steeds minder fraai uit komen te zien. Maar normaal gesproken moet hij er zo onder passen. :Y
 
Ik heb dezelfde paddockstand nu een paar weken en een paar keer gebruikt voor mijn fireblade uit 2001. Ik kan 'm gewoon gebruiken zonder mijn spatbord te verwijderen, het is even pielen de eerste keer maar je wordt er vanzelf sneller in.
Ik heb de eerste keer wel een doek op m'n spatbord gelegd voor het geval dat, maar dit is inmiddels niet meer nodig.

Of het op je cbr600rr past weet ik niet maar volgens mij is het redelijk universeel. Verder zijn ze bij Datona heel behulpzaam dus bij vragen zou ik gewoon ff bellen.
 
Ik had ze al gebeld voor ik de vraag hier op het forum stelde.
Ze konden me echter niet zeggen of hij onder een honda 600rr uit 2003 past zonder het spatbord te verwijderen.
Dus ik dacht ik zal eens kijken of iemand deze paddockstand heeft met een 600rr, dan weet ik zeker dat ik hem niet retour hoef te sturen.
 
kreeg hetzelfde antwoord van ze, kan ook wel begrijpen dat met zoveel merken en types motoren zij dit ook niet uit hun mouw kunnen schudden.
Wel een mooie steun trouwens, maar heb hem niet genomen omdat ik deze gok niet wilde nemen.
 
Want? Is het echt zo veel moeite om 4 boutjes te demonteren?
En je ziet toch op het plaatje dat ze een CBR gebruiken?
Ik heb dezelfde steun op mijn GSX-R, je moet 'm gewoon met beleid plaatsen, en niet als een lompe boer erin rammen. Dan past het vrijwel zeker zonder het spatbord te demonteren
 
De paddockstand past niet onder mijn 600rr uit 2003. Het spatbord is ook niet zomaar te verwijderen omdat de ruimte tussen de vorken niet voldoende is om hem naar voren te verwijderen.
Wat ook nog lastig is, is dat de remleidingen ook aan het spatbord vast zitten.
Ik heb hem terug gestuurd en er een besteld die onder in de vorken grijpt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan