GSX project Juggernaut

Ik vraag me bij die hoekige tank af wat ik er niet mooi aan vind en dat is voornamelijk dat hij bij de achterkant onderaan schuin naar beneden loopt.
Ik ben benieuwd hoe zo'n tank eruit ziet als je die lijn gewoon recht maakt net als zo'n tank op de eerste foto op dit topic.
Volgens mij moet dat best mooi worden.
Verder weer een mooi projekt!.
 
Hij brengt morgen de brommer,gaan we het zeker over die lelijke tank hebben! O-)
 
Oeh , deze ga ik volgen...zeer dikke basis.

Tank op de `Juggernaut`is volgens mij een GS750 of GS1000(niet het eerste type 1000)

Maar moet je die uitlaat eens zien, zo vet naar links, heb je een foto van de andere kant?
Wil wel eens zien hoe dat is opgelost met 4 bochten naast/onder/door elkaar.

Super dat je die kant op wilt en de ori tank gauw op MP zetten.
(als je nog een goede GS750 tank zoekt (grondverf en paar kleine deukje,geen roest)......PM !
 
En ook nog een van de breitling gewoon omdat ie moddervet is :9~

[afbeelding]
Haha, dit is gewoon een "middle of the road" Moto Martin-frame! :Y :W
full

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Oeh , deze ga ik volgen...zeer dikke basis.

Tank op de `Juggernaut`is volgens mij een GS750 of GS1000(niet het eerste type 1000)

Maar moet je die uitlaat eens zien, zo vet naar links, heb je een foto van de andere kant?
Wil wel eens zien hoe dat is opgelost met 4 bochten naast/onder/door elkaar.

Super dat je die kant op wilt en de ori tank gauw op MP zetten.
(als je nog een goede GS750 tank zoekt (grondverf en paar kleine deukje,geen roest)......PM !


Hij gaat je mailen! O-)
Het spul ligt hier al,even gezellig gelult en we hebben weer wat te doen! *O*
 
Jaja de brommer staat in Jerryt's nifelhok :p
Nog bedankt voor de koffie.

@ wijnand ik mail je vanavond even.
 
Jaja de brommer staat in Jerryt's nifelhok :p
Nog bedankt voor de koffie.

@ wijnand ik mail je vanavond even.


is prima, er had al een ander ook interesse, maar heb hem al laten weten dat hij de eerste na jou is :+ maakt mij niet uit wie hem wil...heb de tank aan de onderkant wel wat breder gemept omdat ik hem op een GSX wilde, maar ik heb teveel projecten......
Geef even je mailadres via de PM , dan zal ik je foto`s via wetransfer sturen..
Tank is tuurlijk niet nieuw, maar ook niet duur :+
 
Zo alles is doorgenomen met Jerryt.
Benieuwd naar de updates *O*

@ wynand: PM terug.

@ mr Hawkeye. Bedankt voor het aanbod, maar geen interesse. Ga de velgen zwart spuiten/ coaten.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk een heleboel :)

Voorvork pas maken, achterbrug er in en subframe fabrieken.
Dat zijn de grote lijnen
 
Nog een plaatje van de uitlaatbochten van de marshall.

Deze blijft er dus niet onder zitten :+
 
Laatst bewerkt:
Das mooi,kan dat lelijke andere blik naar de hoogovens! _O-

Maandag maar beginnen met een start te maken met je project. O-)
 
streetfighteren is steeds meer in friesland. zag '5' motoren staan in jerryts hokje. alle 5 fries. ('2' van gerard zelf)
 
Komt alleen maar mooi spul uit friesland!

Zal vast nog wel een lief hebber zijn voor de oude tank...

Ben heel benieuwd Gerard :)
 
Nee sorrie Q gaat het niet worden.
Had ik eerst wel in mn hoofd maar moet toch een beetje op de kleintjes letten.
Gaat meer oldskool fighter achtig worden.
 
Ja,dit gaat al genoeg kosten! _O- :+

De zooi wat er af moest eraf gepleurt,nou maar eens kijken om het Hayabusa spul er netjes in te krijgen,het frame word bij het brugscharnierpunt een cm of 2 opgerekt om de 190er band in de midden te zetten en om de ketting kwijt te kunnen.
Ga trouwens eerst bekijken om het T stuk gelagerd in het balhoofd te krijgen. O-)
Het hele subframe gaat de flex ook in,al met al zit hier nog wel wat werk in.
full
 
Laatst bewerkt:
Ja,dit gaat al genoeg kosten! _O- :+

De zooi wat er af moest eraf gepleurt,nou maar eens kijken om het Hayabusa spul er netjes in te krijgen,het frame word bij het brugscharnierpunt een cm of 2 opgerekt om de 190er band in de midden te zetten en om de ketting kwijt te kunnen.
Ga trouwens eerst bekijken om het T stuk gelagerd in het balhoofd te krijgen. O-)
Het hele subframe gaat de flex ook in,al met al zit hier nog wel wat werk in.[afbeelding]

Heb je waarschijnlijk weer zo`n beroemd 30x47x11/12 lager nodig?
Zal eens zoeken of ik er nog eentje heb( roep maar als ik moet gaan zoeken..)
 
Laatst bewerkt:
Okee,zal straks even opmeten. O-)
Heb toch eerst maar even het subframe en overtollige zooi er af geflext en glad gemaakt,kunnen we eerst zien om het frame wat op te rekken.
Dat dwarsbuisje gaat er ook tussen uit en bij de bovenste blokophangpunten komen busjes tussen.We hebben dit geintje eerder gedaan. :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Opgeperst naar 26cm,hebben we ruimte.Onderste buis moet nog en er moeten nieuwe bussen gemaakt worden in het frame voor de dikkere brugscharnieras.ook nog wel een gepiel. :Y
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan