GSX project Juggernaut

Thnx!
Met een kleintje kun je nog wel wat doen ja.
Maar ze zijn nu met z'n 2en en volgens mij hebben ze afgesproken om elkaar af te lossen.
Als de ene klaar is dan komt de ander.
Ik heb er ook rekening mee gehouden dat het nu wat minder snel zou gaan.

Het streven is nog steeds om komend seizoen weer te rijden :)
 
Ik kom net vrolijk uit de garage van het sleutelen. Babyfoon mee en kleine slaapt nog steeds haha.
Vanmorgen sinterklaas op het werk dus die was doodmoe van het rondkruipen en pepernoten eten _O-
 
Ja ik heb vandaag ook weer een productief dagje gehad.
Ben er alleen wel achter gekomen dat je beter EERST de stepjes kunt monteren en darrna de uitlaat.
Die past nu niet meer :(

Verder wel de tank goed gemonteerd en lipjes gelast om de plaat in het sub frame op vast te kunnen maken.
 
Ja ik heb vandaag ook weer een productief dagje gehad.
Ben er alleen wel achter gekomen dat je beter EERST de stepjes kunt monteren en darrna de uitlaat.
Die past nu niet meer :(

Verder wel de tank goed gemonteerd en lipjes gelast om de plaat in het sub frame op vast te kunnen maken.

Heel goed, lekker bezig met een beetje lassen enzovoort.....uitlaat komt wel goed,het lasapparaat is geduldig!
 
Origineel spatbord er op en die verzagen tot ie mooi klein is?

Oh, nog zo'n koplampje er in wordt ie ook een stuk mooier van, boven of onder die er nu in zit, diepte is mooi, maar je hebt nu nog zo'n groot gat tussen de voorpoten..
 
Zo weer een paar uurtjes goed besteed vandaag.
Probleem met de uitlaat opgelost. Stepjes op de goede hoogte kunnen houden alleen demper zit lager/ dichter bij het blok.

Verder bodemplaat gemaakt in het sub frame.

Begin nu alleen een beetje te twijfelen aan de koplamp....
 
Hij valt idd een beetje klein uit. Eerst maar eens kijken of ik er een mooi plaatje boven kan maken.
Heb ook al een alternatief gezien maar dat is meer zo'n 13 in een dozijn kapje....
 
Vandaag wat met karton aan het prutsen geweest om iets boven de koplamp te fabrieken.
Verder ook nog de tank definitief vast gemaakt.

Ik heb 2 opties.

Wat zeggen jullie 1:
full
 
Eerste keerdat ik deze zie hier! Ik zou optie 2 doen, maar dan nog net iets meer juggernaut vorm erin. Sowieso die bult iets lager ;)
 
Zijn beide ruwe opzetjes.
Vind idd de link van de bolle, dat was ook het idee.
Maar weet niet zo goed wat verder.
Hij wordt iig een stukje lager.
 
Kijk naar custom motoren die jij zelf mooi vind en kijk welke keuzes er gemaakt worden wat betreft overeenkomstige vormen.
Ik zou zelf optie 2 kiezen. Omdat je tank niet hoekig is vind ik 2 mooier passen. Ik zou em wel wat minder hoog maken, cm of drie er af... :Y

maar ja, wie ben ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Weer een productief weekendje gehad.
Bevestigingen gemaakt voor de bodemplaat en accubak montage.
Verder de kroonplaat aangepast, de clipons zijn er nu af.
Tot slot de uitlaat afgemaakt, hier moet alleen nog een klem omheen en een beugel maken om de demper aan het frame te kunnen hangen.

Voor wat betreft de koplamp heb ik besloten om deze te vervangen, vind hem toch wat te klein en kom er ook niet uit met een mooi plaatje.

Ga nu eerst op zoek naar een enduro kapje o.i.d.


En uiteraard ook een paar foto's *D
full


Kapje boven het achterlicht ligt er los op, deze komt uiteraard in lijn met het subframe als hij vast zit ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan