GSX project Juggernaut

Kleine update.
Afgelopen maandag is onze kleine meid geboren *O*

Ik heb er dus weer een project bij.
De bike gaat dus even op een laag pitje.
Van de winter weer verder.
Het streven is nog steeds om volgend jaar te rijden.
 
Hi, zie dit topic nu pas :? Mooi project :Y

Gefeliciteerd. Erg leuk kinders. En straks (jaartje of 5) kan ze achterop door de straat :)
Het zal wel even schakelen zijn, ineens een bewegend project(je) *D maar daar ben je zo aan gewend en over drie maandje is het alweer winter :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mannen.
Het is nummer 2 al dus ik zit al in het ritme.

Misschien tussen neus en lippen door nog wat prutsen maar dat zal wel wishfull thinking zijn.....
 
Gefeliciflapstaart @Tsjah *O*

Dat je zo`n mooi project nog kon overtreffen.......maar het is je gelukt :}


Heel veel plezier voor de komende tijd en lang daarna :Y
 
Zo hehe eindelijk oma weer een corrigerende tik geven.
Vandaag tussen de poepluiers en overige opdrachten wat tijd kunnen reserveren voor de bike.

Heb een beugeltje gemaakt voor de koplamp ( was eerst een beetje houtje touwtje oplossing).
Verder bezig geweest met de uitlaat.
Het plan is om de yoshi naast de achterbrug te plaatsen en omhoog te laten lopen parralel aan de onderste steun van het sub frame.

Zal kijken of ik er dit weekend een paar plaatjes van kan maken. :W
 
Leuk als je weer tijd kan vinden hè?

Laat het je niet dwarszitten, daar ben ik in de begintijd ingetrapt, is zonde van de tijd die je juist met de kleine kan hebben *O* , voor je het weet zijn ze het huis uit.........en die motor loopt niet weg :N
 
Vandaag met de uitlaat bezig geweest.
Zo moet het worden, moet rekening houden met de remmerij.
Misschien dat ik hem nog een beetje kan inkorten maar vind dit ook lekker smoelen 8-)
full
 
Verder het stuur smaller gemaakt, is nu 70cm.
Misschien dat ie nog wat smaller wordt maar dat ga ik pas bekijken als de handvaten e.d. er op zit.

En nog een fototje van de beugel voor de koplamp, hij zit nu iets verder naar voren zodat de kabeltjes netjes om het balhoofd kunnen, dat was nogal krap.
full
 
Hij wordt echt heel errug lekkerrrr hoorrrr, sjonge jonge :9~ :9~

Misschien dat de uitlaat korter kan, maar persoonlijk vind ik dit prachtig zo :}

Het kontje ligt zeker nog los...... Moet zo te zien nog wat achterover :?
 
Dat verwachtte ik al, en toen ik de vraag postte had ik het idee dat het hier al een keertje besproken was........Ik kijk steeds weer naar de foto, dit was exact hoe ik mijn gsx750es wilde opbouwen, vandaar dat ik deze tank had, heb ook nog steeds zo`n kontje van en gs750 liggen......ook ooit op blind gestaard en teveel voor betaald... :$

Hoop voor jou dat je binnenkort weer eens zo lekker op kan schieten!
 
Moet uiteraard nog iets worden aangepast zodat het wat netter zit maar wat zeggen jullie?


Verder nog een vraag.
Een van de bouten voor de uitlaat gaat niet zo lekker.
Kan ik deze met een gewone tap weer goed maken?
full
 
Sjee, zie het nu pas, het spatbord.........komt van de scooter af!

Persoonlijk vind ik het niet mooi vanwege de enorme bult in het midden vanaf de zijkant, maar zoals vaak gezegd.......jij moet het mooi vinden! Leuk dat je weer bezig bent..
 
Mja ik vond het spatbordje wel mooi maar hij heeft inderdaad een andere radius dan de voorband.
Mocht ik het wel doen dan moet het spatbordje uiteraard aangepast worden ;)
 
ah, leuk dat je weer bezig bent.
Ik denk overigens dat een mooi smal en plat spatbordje mooier staat, maar eh... daarom het het ook een mooi spatbordje :+
 
Na een half uur kijken naar de foto toch het besluit genomen om iets anders te zoeken.
Idd korter en lager.
Vind op zich de spatter van een monster ook wel leuk (zo een als Jerryt op z'n huidige project heeft).
Nog meer even rond sneupen dusz....
 
Verstandig,dis niks! ;)

Op mijn eerste eigenbouwfiets zit ook een scooterspatterd maar daar zit niet zo'n lelijke bult op. O-)
 
Laatst bewerkt:
Kleine update.
Afgelopen maandag is onze kleine meid geboren *O*

Ik heb er dus weer een project bij.
De bike gaat dus even op een laag pitje.
Van de winter weer verder.
Het streven is nog steeds om volgend jaar te rijden.

Beetje laat maar gefeliciteerd *O*

Vorig jaar was ik ook net papa begin sept. Er blijft wel wat tijd over hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan