Het grote Husaberg topic 2

zoveel lekkers ik snap het niet ik wil men 570 niet wegdoen :P
Rondje op het circuit van clastres ging goed maar in de tragere bochten had ik weinig vertrouwen in de voorkant paar momentjes gehad...
Moet zeker nog een stuk sneller kunnen op hetzelfde circuit met men race motor ben ik 8 seconden sneller!

Die dat ik ken die een 570 wil moet eerst zijn motor kwijt geraken (ktm sm)
 
Ik zou graag NOG een 570 hebben :$
Dan degene die ik nu heb tunen als monobike (vering verlagen en een fp engineering gasklep erin voor top end vermogen....) en enkel gebruiken op circuit.
En dan die voor erbij met kenteken / supermotard afgeveerd motor origineel laten want dat dik koppel is wel leuk wat er standaart in zit onderin voor straatgebruik of voor de circuitjes met offroad :P
Ik wil zoveel :z -O- :+
 
Mijne mag je kopen, supermotard afgeveerd, motorisch origineel op de fmf pijp na. Her originele koppel zit er nog in met meer topvermogen, heerlijke fiets op straat en het circuit.

Gister voor de eerste keer meegedaan met de smt endurance race van 4 uur op lelystad.
11de geworden van de 30, had dit resultaat nooit verwacht, ben er dan ook erg blij mee :D!
 
Mijne mag je kopen, supermotard afgeveerd, motorisch origineel op de fmf pijp na. Her originele koppel zit er nog in met meer topvermogen, heerlijke fiets op straat en het circuit.

Gister voor de eerste keer meegedaan met de smt endurance race van 4 uur op lelystad.
11de geworden van de 30, had dit resultaat nooit verwacht, ben er dan ook erg blij mee :D!

Was lachen gisteren, nu met michelin[medium] achter, eindelijk
grip bocht uit !!!
De husaberg liep weer lekker , en m'n team maatje KTM
had weer problemen .
Dus 24e geworden of zo[ aan het eind nieteens meer gekeken :X ]
Wel benieuwd naar m'n eigen ronde tijden

Husaberg Power *O* *O* *O* *O* *O*
 
Mijne mag je kopen, supermotard afgeveerd, motorisch origineel op de fmf pijp na. Her originele koppel zit er nog in met meer topvermogen, heerlijke fiets op straat en het circuit.

Gister voor de eerste keer meegedaan met de smt endurance race van 4 uur op lelystad.
11de geworden van de 30, had dit resultaat nooit verwacht, ben er dan ook erg blij mee :D!
Ik kan je geen pm sturen?

Leuk dat endurance met sm ben vrij zeker moest ik meedoen dat ik laatste word veel te vermoeiend :+ (+ben traag op een sm)
 
Ik zou graag NOG een 570 hebben :$
Dan degene die ik nu heb tunen als monobike (vering verlagen en een fp engineering gasklep erin voor top end vermogen....) en enkel gebruiken op circuit.
En dan die voor erbij met kenteken / supermotard afgeveerd motor origineel laten want dat dik koppel is wel leuk wat er standaart in zit onderin voor straatgebruik of voor de circuitjes met offroad :P
Ik wil zoveel :z -O- :+

Ik ook :D

Mijn husa is nu voorzien van marchesini's, totaal andere motor qua looks en rijden!
full

full

:]
 
Jaa echt enorm veel verschil hoor.

Haha ja gvd, dat filmpje is echt gewoon schaamtelijk. Ik ree met een versleten regenband achter. Gewoon onderuit gaan bij het rechtdoor rijden ook :D
 
idd de carbon alpina's schelen ook 3 kg met de standaart (tubeless) velgenset van men 570 en dat verschil is HEEL goed te voelen :Y
Heb je die marchesini's toevallig van een fransman gekocht???
Heb er paar maanden geleden te koop zien staan :)

Ik denk dat de marchesinis zwaarder zijn. Maar ik denk dat het met de stijfheid te maken heeft? En ja ook omdat ik hiervoor nooit met tubeless velgen heb gereden. Nee ik heb ze nieuw gekocht!
 
heeft die marchesini ook een vaste naaf of een soort cush drive erin voor het tandwiel? :)
Zoiezo zal de gewichtsverdeling van het wiel beter zijn bij zo een marchesini wiel ivm gewoon spaakwiel met binnenband :)
Ben erg tevreden over de alpina's ze hebben al behoorlijk wat meegemaakt :X
Maar zijn erg sterke wielen kan ik garanderen crashtest dummy gewijs getest :+
 
heeft die marchesini ook een vaste naaf of een soort cush drive erin voor het tandwiel? :)
Zoiezo zal de gewichtsverdeling van het wiel beter zijn bij zo een marchesini wiel ivm gewoon spaakwiel met binnenband :)
Ben erg tevreden over de alpina's ze hebben al behoorlijk wat meegemaakt :X
Maar zijn erg sterke wielen kan ik garanderen crashtest dummy gewijs getest :+

Heeft ook een cush-drive erin ja, dat vindt ik wel een voordeel. Hopelijk blijven demijne ook heel :D! Na de eerste keer een tafel te springen was ik toch een beetje zenuwachtig voor eventuele schade :+
 
Jaa echt enorm veel verschil hoor.

Haha ja gvd, dat filmpje is echt gewoon schaamtelijk. Ik ree met een versleten regenband achter. Gewoon onderuit gaan bij het rechtdoor rijden ook :D

:+
Kan je dag flink verpesten , als je geen grip hebt,
Weet ik helaas alles van :X
 
nice datie cush drive heeft das het enige wat ik nadeel aan alpina's vind cush drive is wel zwaarder maar gewicht die in de naaf zit merk je toch niet ;) en zou beter voor de versnellingsbak/uitgaande as van voortandwiel zijn als de schokken toch een beetje gedempt zijn :Y
En 17 voorwiel of 16.5? :)
 
nice datie cush drive heeft das het enige wat ik nadeel aan alpina's vind cush drive is wel zwaarder maar gewicht die in de naaf zit merk je toch niet ;) en zou beter voor de versnellingsbak/uitgaande as van voortandwiel zijn als de schokken toch een beetje gedempt zijn :Y
En 17 voorwiel of 16.5? :)

Ja klopt, blijkbaar ook beter voor je big end! 16.5 inch natuurlijk! Ineens goed doen he *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan