Het grote Husaberg topic 2

Deze dus:
full


Hier nog een mooi piccie van de superbiker!
full
 
welk merk tandwiel is dat ziet er wel racy uit :+
cool dat je meegedaan hebt superbiker :Y
5 november kun je op mettet supermotard circuit gaan rijden wil ik wel eens doen denk dat ik me voor de 1e keer in de traagste groep inschrijf offroad ligt me niet echt en zelf op het asfalt geen vertrouwen in die bridgestones :N na de winter komen er terug metzelers op voor circuit vind ik top banden :Y
 
welk merk tandwiel is dat ziet er wel racy uit :+
cool dat je meegedaan hebt superbiker :Y
5 november kun je op mettet supermotard circuit gaan rijden wil ik wel eens doen denk dat ik me voor de 1e keer in de traagste groep inschrijf offroad ligt me niet echt en zelf op het asfalt geen vertrouwen in die bridgestones :N na de winter komen er terug metzelers op voor circuit vind ik top banden :Y

Ik wil 5 en/of 6 maart weer naar Mettet, heb je dan zin /tijd ??
Ik heb zo'n setje bridgestones geprobeerd , was geen succes .
Nu met Michelin pre cut Medium , gaat VEEEEEEEEl beter.
 
Ik wil 5 en/of 6 maart weer naar Mettet, heb je dan zin /tijd ??
Ik heb zo'n setje bridgestones geprobeerd , was geen succes .
Nu met Michelin pre cut Medium , gaat VEEEEEEEEl beter.
mss beter dan mettets sparen voor laatst toch een duur (voor sm) dagje 80€...
Doe ik 1st nog 2 goedkopere dagjes met die flut brdgestone ga ze kapot rijden op clastres sm parcours :+ en tegen maart dan een set metzelers erop :p (michelin zijn bijna 100€ duurder/set.... )
En vond die metzeler gwn goed :Y
 
Weet iemand hier waar ik terecht kan voor een vliegwiel voor mijn husaberg fc550 van 2002?
Ik zoek al een tijdje maar niemand kan mij verder helpen helaas
 
Weet iemand hier waar ik terecht kan voor een vliegwiel voor mijn husaberg fc550 van 2002?
Ik zoek al een tijdje maar niemand kan mij verder helpen helaas

Misschien dat ik nog wat heb, zal eens even kijken.
Heb je een foto van je huidige vliegwiel? er zijn 2 verschillende versies namelijk.
 
ik denk hetzelfde als nu maar dan zwart :Y :+
In maart wil ik ook gaan is de 1e keer dat k op mettet ga rijden heb me bij beginners ingeschreven :)

Heb een nieuwe trailtech teller geinstaleerd maar volgens de handleiding als je die wil aansluiten op de batterij moet je er een zekering tussen steken dit heb ik gedaan maar men teller krijgt geen stroom :N (heb trouwens zowel op de plus als de min geprobeert wat volgens de handleiding ook niet zou uitmaken).
Zou wel graag lichtgevend display/schakellampjes hebben mss gwn die zekering er tussenuit halen dat het dan gwn wel werkt....

Is er nog interesse in mijn achterveer of is die niet geel genoeg :? O-)
 
Laatst bewerkt:
El snorro ik zal even een fotootje maken vanavond. Staat ook wel een nummertje in.
Zou je me erg mee helpen als je er eentje hebt liggen:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan