Motor-Forum

Select Forum

Het grote Husaberg topic 2

Boem is HO! Plons is Water!

Reg. datum:
07 feb. 2004
Iemand nog interesse in een ingeoliede schuim filter voor de husa. Is gebruikt maar goed,maar de fe501e is al een tijdje niet meer in bezit.

20171028_205832.jpg
Hyperpro springs Martijns Motorkleding & Accessoires

Twin (punt)

Reg. datum:
29 nov. 2005
Zo ben al een tijd niet meer op 't forum geweest.

Vraag betreft motorswap. Laatst nog met de Husa 650 van m'n broer gereden, toen ging het bij mij ook weer kriebelen om mijn FE650e in elkaar te zetten. Helaas moet echt m'n hele blok gedaan worden, er valt denk ik nog maar weinig binnen de marges. Hij ligt nu helemaal uit elkaar, en zo op het eerste gezicht mort de krukas gedaan worden (balansas is er zover ik mij kan herrinner af), zuiger, cylinderbus, distributieketting, kleppen geen flauw idee... Gezien het een 2003 model is, en ik weet wat het kost om alles geheel opnieuw op te bouwen kost, vraag ik me af of ik niet slimmer een (grijs) LC4 blok in hang van een 660 KTM. Nou kan ik hier amper informatie over vinden, ben ook op het husaberg forum geweest. Nog geen eerdere projecten gezien. Ik ben anders bang dat ik de hele zooi de deur uit doe (inclusief 17" velgen). Dan koop ik er later wel een ktm voor terug als ook een deel van m'n andere motoren verkocht zijn...

Weet iemand of een swap mogelijk is?
Yamaha R6 2001 Suzuki SV650N 2006 Ducati Monster 620ie Yamaha R6 2004 Ducati Hypermotard 1100s - Ducati 996SPS 2000 - Husaberg FE650e - Triumph Street Triple 675 - Suzuki Burgman 650

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.