Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Ik heb even een vraag: ik ga binnenkort op Spa rijden en rijd met de tandwielverhouding 15-45.

Is dit een voldoende/ goede verhouding voor Spa?

15-45 is prima. heb er met 15-46 gereden maar das tekort. reed hem in zn begrenzer 6 in blachimont en op andere plaatsen kwam ik ook niet goed uit. 15-45 zou ideaal moeten zijn.

dit is spa met 15-46
 
Laatst bewerkt:
Wauw!!! Wat een baan.
Ziet er goed uit wat je doet.

was eerste keer spa voor mij. is opzich geen moeilijke baan hoor. tis alleen best imponerend al die hele snelle bochten en de grootte van de baan. half september weer eens rijden daar. kanniet wachten :) mooiste circuit wat er is.
 
was eerste keer spa voor mij. is opzich geen moeilijke baan hoor. tis alleen best imponerend al die hele snelle bochten en de grootte van de baan. half september weer eens rijden daar. kanniet wachten :) mooiste circuit wat er is.

Mijn broer en ik gaan 2 en 3 sept met Prospeed op Spa.

Ik vind vooral Eau Rouge en die bocht naar links waar je ook nog ernstig naar beneden gaat erg spannend om te gaan doen. Wel giga-veel zin om te gaan rijden.

Hoe is de bandenslijtage op Spa? Is het rauw asfalt of juist glad?
 
Vandaag voor de eerste keer Assen gereden oude ruskenhoek 1:59:47
Leuk circuit wel takke eind rijden vanuit bijna Zeeland.
Zijn er nog die 11 sep gaan met racecracks en evt pitbox willen delen ?
K wilde een pitbox boeken, zit nu op een vulling van 3 man, kunnen er nog 2 bij. Dus als je interesse hebt?
 
Spa is zeker lief voor de bandjes, en een top baan! 8 aug daar voor de tweede keer gereden.
Wel altijd regen daar zeg, elke dag 2 sessies nat gehad.
Mijn fiets is helemaal standaard en ik kwam met 16-45 vertand niet uit, miste echt veel drive uit de langzame bochten (busstop en la source) en omhoog na de radillon.
Volgende keer 15 tands voor en kijken wat het scheelt.
 
Laatst bewerkt:
15-45 is prima. heb er met 15-46 gereden maar das tekort. reed hem in zn begrenzer 6 in blachimont en op andere plaatsen kwam ik ook niet goed uit. 15-45 zou ideaal moeten zijn.

dit is spa met 15-46

nice! Volgend jaar ook maar naar toe.
En zandvoort en nurburgring en hockenheim en en en ... :+
 
Vandaag voor de eerste keer Assen gereden oude ruskenhoek 1:59:47
Leuk circuit wel takke eind rijden vanuit bijna Zeeland.
Zijn er nog die 11 sep gaan met racecracks en evt pitbox willen delen ?

Ik ben 11 september ook aanwezig in een pitbox met virenden..
Als er nog plek is, geen probleem.
 
Heren,
nogmaals wat advies voor de ketting. Nu ik toch bezig ga met de tanwielen kan ik misschien net zo goed een 520 ketting erop zetten. Wat zijn nou de voordelen van die ketting tov de orginele ketting? En welke raden jullie aan?
 
520 is smaller en dus lichter (ook de tandwielen). ze zeggen dat je dan meer vermogen hebt doordat het lichter is.
 
nice! Volgend jaar ook maar naar toe.
En zandvoort en nurburgring en hockenheim en en en ... :+

nurburgring is ook zon kicke baan :}

ga liever 4u in de auto zitten voor de nurburgring dan voor assen.. hockenheim schijnt ook vet te zijn. heb er zelf nog niet gereden. enige nadeel is dat het een behoorlijk eind rijden is.
 
nurburgring is ook zon kicke baan :}

ga liever 4u in de auto zitten voor de nurburgring dan voor assen.. hockenheim schijnt ook vet te zijn. heb er zelf nog niet gereden. enige nadeel is dat het een behoorlijk eind rijden is.

En Brno, Magny Cours, Portimao, etc :)
 
http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?p=2357426 lees dit eens, wellicht zit er wat nuttigs tussen.

Ik had in mei op Assen hetzelfde.
Bij mij bleek een schroefje van het luchtfilter losgekomen te zijn en dat was in de luchtinlaatkleppen klem komen te zitten.

Even in het diagnose systeem kijken (ik geloof "reset" en "select" tegelijk ingedrukt en dan contact aan) bij diagnose 61. Daar staan de foutcodes.

En begin maar te kijken of al je schroefjes nog in je luchtfilter zitten.....
 
o god.. het is terug.. :X

:+


Je heb me wel gemist! O-)


http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?p=2357426 lees dit eens, wellicht zit er wat nuttigs tussen.


Ik ga eens kijken :)

Ik had in mei op Assen hetzelfde.
Bij mij bleek een schroefje van het luchtfilter losgekomen te zijn en dat was in de luchtinlaatkleppen klem komen te zitten.

Even in het diagnose systeem kijken (ik geloof "reset" en "select" tegelijk ingedrukt en dan contact aan) bij diagnose 61. Daar staan de foutcodes.

En begin maar te kijken of al je schroefjes nog in je luchtfilter zitten.....


Wtf, dat is ook apart! .. Maar hopelijk is het zoiets 'simpels' .. Ik bedenk me altijd de meest nare dingen :P

Maar ik ga zelf wel even checken, had meteen al bedacht dat ik em weg ging brengen.. Maargoed, maybe lukt het me zelf wel :9


Begin maar te schroeven Stefan, anders kan je maandag niet knallen op Assen


Dat word em denk sowieso niet helaas.. -O-

Maar ga wel mn best doen :]
 
Heeft hier iemand nog een tankkapje liggen en/of een kuipset voor een rj11?
Kuipset alleen de voorkant graag..zitje heb ik inmiddels al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan