Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Slopen jullie ook elke keer die zwarte kapjes onder de tank? Uit voorzorg tape ik ze nu vast en versterk ik de bevestigingsogen maar het helpt allemaal niet veel :') .

Onder die zwarte kapjes zit een bout die je nodig hebt om de tank los te halen. Ik heb in die zwarte kapjes op de plek van die bouten een gat gemaakt. Daardoor hoef ik die zwarte kapjes nooit meer te demonteren en kan je de tank loshalen zonder die zwarte kapjes te demonteren.

Nadeel: 2 gaten in de zwarte kapjes
Voordeel: je hoeft die zwarte kapjes nooit meer los te halen
 
Onder die zwarte kapjes zit een bout die je nodig hebt om de tank los te halen. Ik heb in die zwarte kapjes op de plek van die bouten een gat gemaakt. Daardoor hoef ik die zwarte kapjes nooit meer te demonteren en kan je de tank loshalen zonder die zwarte kapjes te demonteren.

Nadeel: 2 gaten in de zwarte kapjes
Voordeel: je hoeft die zwarte kapjes nooit meer los te halen
:^

Ook gedaan, k*t kapjes :P
 
Ketting kit is aan vervanging toe. Navraag zei dat 15:45 goed
is voor Assen. Motor ketting . Nl offerte en antwoord dat ze 16-48
Leveren. Mensen met ervaring van deze verhouding?

Groeten
 
15/46 is prima voor de meeste circuits.

Houd hierbij wel rekening met de lengte van je ketting. De as zomaar naar voor of achter schuiven kan nogal wat invloed hebben om het gedrag van je motor.
 
Laatst bewerkt:
En voor een snel circuit als Assen is 16/48 niet echt ideaal. Eigenlijk voor geen een circuit. Misschien Mettet :P
 
Mag ik mij hier ook weer melden? :+
Aangezien het gereed maken van de Duc iets langer duurt dan verwacht...toch maar een R6je voor erbij gehaald paar weken geleden.

DnKjgXR.jpg
 
Nee Chris, ik heb er 2...
Deze ga ik zelf op rijden (2009). De ander (is een 2007 trouwens), is te koop
Waarom altijd zo verzuurt als ik iets te koop heb staan? :)
 
Laatst bewerkt:
Ok. Wellicht dat ik het verkeerd opvat dan.
Maar op elk van mijn berichten (idem op fb) heb je wel het e.a. aan te merken. Vandaar mijn opmerking :)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe lang een achtershock veer is van een R6 2008?
Maak niet uit welk merk. Die van mij is namelijk te lang, waardoor ik geen negatieve veerweg heb.
 
Weet iemand hoe lang een achtershock veer is van een R6 2008?
Maak niet uit welk merk. Die van mij is namelijk te lang, waardoor ik geen negatieve veerweg heb.


148 bij een TTX maar lengte maakt op zich niet uit... Iets langer hoeft geen probleem te zijn mits je maar je veervoorspanning aanpast en hiermee voldoende negatief haal.
 
148 bij een TTX maar lengte maakt op zich niet uit... Iets langer hoeft geen probleem te zijn mits je maar je veervoorspanning aanpast en hiermee voldoende negatief haal.
Thanks :)
Dat was het probleem
Veer is te lang waardoor ik geen negatieve veerweg had. Veervoorspanning stond al helemaal bovenaan. Gevolg is dat de achterkant omhoog komt bij het hard remmen, of net iets extra remmen :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan