Motor-Forum

Select Forum

Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Reg. datum:
23 jul. 2008
Iemand hier wel eens met zijn R6 op Jerez gereden?
Ben benieuwd naar de setup wat ik moet aanpassen daar. wie o wie kan mij helpen?
R6 '09

Reg. datum:
17 mei. 2015
Heren.. intussen weer een week of twee eigenaar van een R6 RJ15. Na mijn '08 straat R6 met drie trackdays op en omgebouwd te hebben toch een aparte trackbike gekocht..

Nu is deze voorzien van yec kabelboom en ecu en deze zou ik graag willen uitlezen. Voornamelijk om te kijken wat o.a. de instelling is van de dynojet quickshifter.

Helaas geen kabel en of software bij de motor gekregen. Wordt dit een dure grap?

Heb in principe de bedoeling naar nippon of ahnendorp te gaan om daar de motor een keer op de bank na te.laten checken.

Reg. datum:
09 aug. 2010
Neem eens contact op met Nippon bikes. Die hebben de spullen ervoor.

Reg. datum:
17 mei. 2015
I know, maar zou er zelf mee vooruit willen komen.. niet dat ik de afstel goeroe ben maar enigszins diagnose en quickshiftersettings moet wel lukken

NK ProCup 600 #56

Reg. datum:
07 mrt. 2004
Kabel is geloof ik rond de 200,-

Software gratis (correct me if i'm wrong).
--> Mijn Race Site <----> Mijn Nerd Site <--

Reg. datum:
23 jul. 2008
quote:
Tyl schreef op 06 november 2016 @ 09:27:
Kabel is geloof ik rond de 200,-

Software gratis (correct me if i'm wrong).

Software wordt geleverd bij de ECU.
R6 '09

Reg. datum:
23 jul. 2008
quote:
ricksmits schreef op 05 november 2016 @ 09:42:
I know, maar zou er zelf mee vooruit willen komen.. niet dat ik de afstel goeroe ben maar enigszins diagnose en quickshiftersettings moet wel lukken

Gebruik zelf de kabel met enige regelmaat voornamelijk om de motorrem hier en daar aan te passen.
R6 '09

NK ProCup 600

Reg. datum:
13 jun. 2010
Iemand nog een gebruikte Maxtreme performance demper nodig?
Ik heb hem maar 4 sessies gebruikt op assen.

Speciaal voor de R6 met 52mm aansluiting o.a akra.
Wegens sponsor overwegingen ga ik met een andere demper rijden.

http://a65.tinypic.com/ifn02f.jpg
http://a66.tinypic.com/2ppklsl.jpg
SpeedUp Moto2

Reg. datum:
23 jul. 2008
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de grondspeling?
Rechts rij ik alles aan de grond, Onderkuip & Uitlaat. Uiteraard zal meer ernaast hangen wel wat oplossen maar vroeg me af of jullie mogelijk andere oplossingen hebbben / hadden bedacht.
R6 '09

Reg. datum:
20 aug. 2006
Ik heb een langere achterveerspindel toegepast. Was een Wilbers achterschokdemper, geleverd door Rotech uit Eindhoven.

Reg. datum:
17 jan. 2011
Iemand die me kan helpen?
Heb sinds kort een Power commander V en quickshifter op de R6 '07 gezet.
Iemand advies op welke cijfers ik de kill time moet zetten per versnelling? Alles staat nu op 65. Zo staat het ook op mijn straatmotor. (suzuki gsxr600 k6) En dat duurt net wat te lang.
Straat: Suzuki GSX-R 600 K6 circuit: Yamaha YZF-R6 '07

ZAC #802 KNMV #82

Reg. datum:
24 okt. 2007
60 was toch standaard?
www.srt-racing.nl

Reg. datum:
23 jul. 2008
quote:
RoenioVTR schreef op 30 november 2016 @ 19:18:
Iemand die me kan helpen?
Heb sinds kort een Power commander V en quickshifter op de R6 '07 gezet.
Iemand advies op welke cijfers ik de kill time moet zetten per versnelling? Alles staat nu op 65. Zo staat het ook op mijn straatmotor. (suzuki gsxr600 k6) En dat duurt net wat te lang.

Geen idee heb hem via de YEC ecu staan en die staat hoger als 65 in ieder geval om de bak te sparen.
R6 '09

Reg. datum:
17 mei. 2015
Vraagke.. waar haal je VEILIG een geschakelde plus tbd de gipro gear indicator vandaan op eenYEC kabelboom. Verschillende punten gevonden maar huiverig om zomaar ergens af te twppen met risico op storingen.

Ergens gelezen dat er losse stekkers moeten liggen met bepaalde kleuren maar niks kennen vinden

Reg. datum:
17 mei. 2015
al gevonden :)
meten is weten

r6 '06

Reg. datum:
22 mei. 2012
Nu wil ik aankomend seizoen ook wat keren op Zolder gaan rijden, nu heb ik ergens eens gelezen dat er een stiller luchfilter of element beschikbaar is voor de r6 vanwege het zware inlaat geluid. Wie o wie kan mij helpen?

Reg. datum:
17 mei. 2015
MWR luchtfilter zou het moeten zijn.. ik heb m zelf ook maar nog geen vergelijk. Problemen had ik al met de straat motor (r6 '08 ) met std filter en uitlaat.

http://www.race-shop.nl/m...uchtfilter-high-efficient

r6 '06

Reg. datum:
22 mei. 2012
quote:
ricksmits schreef op 16 december 2016 @ 22:11:
MWR luchtfilter zou het moeten zijn.. ik heb m zelf ook maar nog geen vergelijk. Problemen had ik al met de straat motor (r6 '08 ) met std filter en uitlaat.

http://www.race-shop.nl/m...uchtfilter-high-efficient

Thanks! Direct bij onderhoud vervangen dan :) zou je nog iets aanpassen als je toch bezig bent?

Reg. datum:
01 sep. 2011
Dat luchtfilter zit er bij mij ook in, maar zie mijn eerdere post, dat maakt niet heel veel uit op zolder. Standgas bij de geluidpalen, uitkomend bianchi bocht links en de tunnel (rechts) is het enige wat bij mij lijkt te werken.
dogface wijzigde dit bericht op maandag 19 december 2016 12:59 (0%)
Reden: schrijvvoud
R1 2007, KTM Superduke R en R6 2007

Reg. datum:
17 mei. 2015
vorig jaar dus alleen met stock fiets gereden en paar keer afgevlagd.

komend jaar proberen met een akra open systeem icm maxtreme demper en MWR luchtfilter. kuipen bekleden aan de binnenkant en dan maar duimen.

maxtreme beweert dat ik op zolder nooit meer problemen zal hebben met geluid.. of t zo is gaan we merken.

Reg. datum:
09 aug. 2010
Met maxtreme demper extra lang en extra stil mag je volgas ook gewoon eraf en een handtekening zetten hoor

r6 '06

Reg. datum:
22 mei. 2012
Leuk om op zo manier te moeten gaan rijden😕

Reg. datum:
17 mei. 2015
Heb er ook een hard hoofd in.. maar goed, t ergste van n zwarte vlag is nog wel die norse man met zn stuk papier 😂

Reg. datum:
17 jan. 2011
heb net een volledig systeem gekocht van leovince. kijken hoever ik kom met leovince systeem +dbkiller... open uitlaten dag in Zolder. En kan assen en zandvoort wel?
Straat: Suzuki GSX-R 600 K6 circuit: Yamaha YZF-R6 '07

Reg. datum:
01 sep. 2011
Op zandvoort ben ik afgelopen seizoen 1 keer van de baan gehaald. Blijkt de geluidspaal bij opkomen rechte stuk tegenwoordig rechts te staan en niet meer links. Dus..... daar zoveel mogelijk links houden, dan geen probleem, tenminste, voor mij...

Op Assen, Mettet, Croix, Ecuyers heb ik nog geen problemen gehad. Mettet wordt handmatig gemeten op het rechte stuk, ik ga daar altijd wel zoveel mogelijk links rijden ;-)
R1 2007, KTM Superduke R en R6 2007

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.