Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Vraagje, ik wil het contactslot uit mijn R6 2007 halen, en vervangen door een domino knop. In mijn contactslot zit geen chip. Maar lees overal dat je je ecu moet laten flashen als je hem eruit haalt. Maar hoorde ook dat dat bij mij niet nodig is omdat ik een amerikaans model heb. Weet iemand hier meer over?

Gr Jeroen
 
Heren en dames

heeft iemand nog een originele remleidingset voorzijde liggen van een RJ15?

bennie_193733@hotmail.com

gr.

inmiddels voorzien!!
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, ik wil het contactslot uit mijn R6 2007 halen, en vervangen door een domino knop. In mijn contactslot zit geen chip. Maar lees overal dat je je ecu moet laten flashen als je hem eruit haalt. Maar hoorde ook dat dat bij mij niet nodig is omdat ik een amerikaans model heb. Weet iemand hier meer over?

Gr Jeroen

mocht je een amerikaanse hebben dan heeft die idd geen immobiliser.
dan is het een kwestie van de 2 draden van je contactslot aansluiten op de aan/uit - domino knop. contactslot verwijderen en klaar is kees
 
mocht je een amerikaanse hebben dan heeft die idd geen immobiliser.
dan is het een kwestie van de 2 draden van je contactslot aansluiten op de aan/uit - domino knop. contactslot verwijderen en klaar is kees

Top bedankt. Neem aan dat ik die domino knop kan gebruiken voor het op contact zetten en van contact af halen. Of kan dat niet.
Mijn maat heeft er zo'n YEC knop op zitten om op contact te zetten.
 
Top bedankt. Neem aan dat ik die domino knop kan gebruiken voor het op contact zetten en van contact af halen. Of kan dat niet.
Mijn maat heeft er zo'n YEC knop op zitten om op contact te zetten.

er zijn verschillende merken/types dus als het een aan-uit schakelaar is met 2 draden eraan kan je hem gewoon gebruiken.
hoeft niet perse officieel YEC te zijn

(ik had er een simpele scooter aa-uit schakelaar opzitten)
 
Oke bedankt. Had nog een map switch schakelaar liggen maar die draden zijn een stuk dunner. Weet niet of die ze aan kunnen. En er zat ook nog een rooie stekker aangesloten op het contactslot. Wat moet ik daar mee?
 
In principe zitten er bij de eu varianten een sensorring op het contactslot met een x aantal draden en de daadwerkelijke aan/uit draden, dat zijn er 2 en die kan je op elke aan/uit schakelaar zetten. Het is een geschakelde draad dus 1,5 mm2 heb ik gebruikt en werkte prima
Ik weet niet welke extra rode draad je nu bedoelt.
Ik dacht dat het een stekker met een rode en bruine draad was die je moet hebben
 
Een winter slaap in het r6 topic, maar heb een vraag.

Nu heb ik een ohlins stuurdemper op de kop kunnen tikken maar mist de balhoofdmoer en lager van, waar zou ik deze onderdelen kunnen halen en zou ik het lager zelf kunnen steken?

Bij voorbaat dank!
 
Nu heb ik een ohlins stuurdemper op de kop kunnen tikken maar mist de balhoofdmoer en lager van, waar zou ik deze onderdelen kunnen halen en zou ik het lager zelf kunnen steken?
Alex Zuurbier maakt daar onderdelen voor. Misschien dat hij je hierbij kan helpen!?


Ik heb zelf een vraagje over een quickshift module die ik tegen kwam in de garage. Kan iemand voor mij kijken of dit van een R6 afkomstig is? Ik weet het zelf niet meer (oorzaak daarvan is een lang verhaal)...
Foto's van de module staan hier.
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Graag! :}
Ik vermoed achter de cilinderkop aan de zijkant bij het frame, thv de throttle bodies.
Leg ik het zo duidelijk uit? :?

Dan moet de tank etc eraf?😂😂😂

Zou gewoon ff met je nummers naar dynojet mailen.. 't is niet dat mn motor uit elkaar ligt ofso...
 
Zo.. alles geboekt en betaald voor komend jaar

7x assen 6x zolder en een keer mettet

En dan zien we wel ergens een keer zandvoort er tussen te duren :D
 
Ik heb zelf een vraagje over een quickshift module die ik tegen kwam in de garage. Kan iemand voor mij kijken of dit van een R6 afkomstig is? Ik weet het zelf niet meer (oorzaak daarvan is een lang verhaal)...
Foto's van de module staan hier.
Alvast bedankt!

Niemand die zijn tank omhoog heeft en dit voor mij even wil bekijken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan