Motor-Forum

Select Forum

Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Reg. datum:
27 dec. 2014
Je kunt de tps nog opnieuw kalibreren. Moet je even googlen

Reg. datum:
12 mei. 2008
Thanks!
Wellicht dat dit hetgeen is wat ik zoek! Er zit een PCV in de motor dus als het goed is hier al aan gezeten.

Ik ga het van het weekend meteen even controleren. :}

Reg. datum:
17 jan. 2011
Een vraagje wat ik nergens kan vinden..

Zijn de onderste kelken van een rj11 gelijk aan die van een RJ15??
Straat: Suzuki GSX-R 600 K6 circuit: Yamaha YZF-R6 '07

Reg. datum:
23 jan. 2011
Even een vraagje hier, in het R6 topic wordt er niet op gereageerd...

Hoe is het met de R6 blokken van bouwjaar 2006/2007 gesteld?

Wil wellicht een 06/07 R6 voor het circuit aanschaffen, maar las dat deze blokken nog wel eens problemen kunnen hebben met oa de krukaslagers.
Ducati Monster 1100S - Kawasaki ZX-6R - Honda Vision 110

ZAC #11

Reg. datum:
08 okt. 2002
Kan niet uit ervaring spreken, want ik heb een 2008, maar op zich hoor ik vrij weinig tot geen verhalen waarbij blokken van R6'en kapot gaan of problemen vertonen. Wel als je aan blokken gaat zitten tunen, maar standaard volgens mij geen probleem.
Check de site http://www.facebook.com/am2racing en sponsor http://www.rooijwaterbodemadvies.nl

Crashkoning.

Reg. datum:
03 jun. 2007
Ik hoor ook weinig vervelende verhalen over de blokken uit die serie. Mijn '07 R6 heb ik nu een jaar of 6 in bezit, staat op 17.000km en heeft nog geen klap verkeerd gegeven, voor zover anekdotisch bewijs je iets waard is :P .
Praatjesmaker

Reg. datum:
01 sep. 2011
quote:
Isdatzo schreef op 10 oktober 2017 @ 14:51:
Ik hoor ook weinig vervelende verhalen over de blokken uit die serie. Mijn '07 R6 heb ik nu een jaar of 6 in bezit, staat op 17.000km en heeft nog geen klap verkeerd gegeven, voor zover anekdotisch bewijs je iets waard is :P .

Daar kan ik me bij aansluiten. 6 jaar op circuit, nooit problemen met het blok gehad (rj11 07) :]
R1 2007, KTM Superduke R en R6 2007

Reg. datum:
27 aug. 2007
Heb mijn R6 rj11 alweer uit elkaar geschroefd om even wat dingen te wijzigen waaronder het aansluiten van de dynamo. Heb de motor sinds kort maar iedere keer in de paddock opladen na iedere sessie schiet ook niet op. De middelste stekker vanuit de dynamo is niet aangesloten (afgeknipt) en ik ben opzoek naar een nieuw aanknijpstekkertje echter heb ik geen idee welke ik hiervoor moet hebben die past in de originele stekker.

Daarnaast heb ik nog een ander probleem. Als de motor warm is en je wilt hem starten dan loopt hij niet stationair en moet je gas houden. Echter als je vanaf het circuit de pits in rijdt en hij is warm dan is het geen enkele probleem want dan blijft hij wel stationair lopen. Ook als die koud is en je start de motor is het stationair lopen geen probleem. Dus het komt alleen voor bij het starten met een warme motor. Heeft iemand een idee hiervan? Er zit een yec kabelboom en yec computer op.
Schiet Rij sneller dan mijn schaduw

Reg. datum:
22 sep. 2006
quote:
RoenioVTR schreef op 30 september 2017 @ 23:30:
Een vraagje wat ik nergens kan vinden..
Zijn de onderste kelken van een rj11 gelijk aan die van een RJ15??

Dit vraag ik mij ook af! Heb jij hier al antwoord op?
Vroeger actief voor RHLracing, tegenwoordig voor HardeLas.nl

Lekker rije jonge

Reg. datum:
18 nov. 2012
Weet iemand hier wat een piston kit kost van het merk mupo?
Zit opbeen r6die ik gekocht heb

Alvastbedankt

Gr Jorgosssssssssss
Jonge

Reg. datum:
17 jan. 2011
quote:
RonLooij schreef op 24 oktober 2017 @ 19:56:

[...]

Dit vraag ik mij ook af! Heb jij hier al antwoord op?

Ja zijn niet het zelfde. Omdat de 2008 variabele kelken hebben. Ik heb een setje aangeschaft bij ahnendorp voor mijn rj11.
Straat: Suzuki GSX-R 600 K6 circuit: Yamaha YZF-R6 '07

Reg. datum:
20 aug. 2006
Iemand nog onderdelen nodig?

Heb nog nieuwe standaard R6 onderdelen liggen voor r6 vanaf bouwjaar 2006

schakelpedaal NIEUW 20 euro
rempedaal NIEUW 20 euro

Bracket(schetsplaat) NIEUW. L met voetsteun en hielbeschermer 70 euro
Bracket R NIEUW kaal 40 euro
Voetsteun Rechts NIEUW 25 euro

8 uitlaatringen (bij cylinderkop) NIEUW

2x stuurschakelaar linker zijde ( knipperlichten, alarmlichten, claxon, grootlicht) 20 euro

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.