Kawasaki Z750B Caferacer

Das goed nieuws! *O* Altijd mooi als het spul op zijn pootjes kan.
Hoe is het met plaatwerken trouwens? O-)
 
Gister dus bezig geweest met de velgen:

De naaf rand weer wat netter gemaakt:
1898708_812310652116194_65407935_o.jpg


Ook de 2 extra gaten in de velgen dichtgemaakt:
1537981_812310608782865_1184207108_o.jpg


Morgen breng ik de velgen naar de coater om ze te laten coaten!!
Eindelijk!!
 
Dat is inderdaad goed nieuws!

Dingen als nieuw terug krijgen is helemaal top, heb het nog niet meegemaakt, loop altijd zelf wat te klooien met spuitbussen...
 
Kosten van velgen zijn nog wel redelijk te overzien ook!
€120,- volgens mij ook nog inclusief het repareren van eventuele "stoeprand schade"
Maar ben blij dat hij dan uiteindelijk weer op z'n wielen kan!

De delen voor de schokbreker ophangbeugel zijn ook onderweg.
Moet nog wel wat aan gefreesd worden en dan in elkaar gelast worden.
 
Kosten van velgen zijn nog wel redelijk te overzien ook!
€120,- volgens mij ook nog inclusief het repareren van eventuele "stoeprand schade"
Maar ben blij dat hij dan uiteindelijk weer op z'n wielen kan!

De delen voor de schokbreker ophangbeugel zijn ook onderweg.
Moet nog wel wat aan gefreesd worden en dan in elkaar gelast worden.

Spannend, die beugel die eraan komt })

Ik zag dat je in Gerard zijn topic vroeg of ik een draaibank heb ivm die bussen waar ik hem naar vroeg , ik heb een leuk (zeer simpel, geen HBM ding of zo)klein draaibankje en een wat groter zelfbouwding(niet door mijzelf gebouwd) waar ik een andere aandrijving voor zoek dmv z.g. stepped pulley`s , maar die kan ik maar nergens vinden voor weinig.
Nu zitten er houten poelies op en daar heb ik een speciale ronde snaar voor besteld, is ietsjes beter , maar eigenlijk ruk
Naast Alu heb ik op beide nog niet lekker staall kunnen draaien, weet er ook geen flikker vanaf, moet mij echt een keer gaan verdiepen in de materie als ik v-snaar poelies heb.......zo dan weet je dit ook weer ;)
 
Spannend, die beugel die eraan komt })

Ik zag dat je in Gerard zijn topic vroeg of ik een draaibank heb ivm die bussen waar ik hem naar vroeg , ik heb een leuk (zeer simpel, geen HBM ding of zo)klein draaibankje en een wat groter zelfbouwding(niet door mijzelf gebouwd) waar ik een andere aandrijving voor zoek dmv z.g. stepped pulley`s , maar die kan ik maar nergens vinden voor weinig.
Nu zitten er houten poelies op en daar heb ik een speciale ronde snaar voor besteld, is ietsjes beter , maar eigenlijk ruk
Naast Alu heb ik op beide nog niet lekker staall kunnen draaien, weet er ook geen flikker vanaf, moet mij echt een keer gaan verdiepen in de materie als ik v-snaar poelies heb.......zo dan weet je dit ook weer ;)

Wel prima dat je toch een beetje je eigen dingetjes kan maken toch!
Ik ben blij dat ik gewoon op school terecht kan! En opa heeft ook nog een draaibank op zolder staan eventueel! M'n pa had t er nog over dat ik die vast zo over kon nemen maar helaas nog geen plek voor hierzo..
 
Velgjes zijn ingeleverd!

Daar ter plekke nog goed op een kleurenwaaier gekeken en t wordt toch RAL 5015 in plaats van RAL 5012
 
Laatst bewerkt:
Wat scheelt dat? die 2 Ralnummers? Zwart of diepzwart?

Edit, op Google lijkt de 15 wat minder grijs dan de 12...of was het nou andersom :?

Is sowieso mooi *O*
 
Laatst bewerkt:
Kan het mij voorstellen, stralen ze nou al dat chroom eraf, of alleen wat los zit en ruwen ze de boel dan op?

Of waren het alu velgen?

Ken je dat Topic wat ongeveer een jaar geleden klaar was, met een CB750 met blauwe tank-zit/frame en velgen? Was een heeul mooie caferacer, ook zo`n soort blauw denk ik......was ene Rob of zo, kom niet meer op de naam...
 
T chroom was er grotendeels al afgestraald door een maat van me!
Dus dat komt wel goed!

Dat topic ken ik helaas niet!
Dit was in het begin een beetje mijn inspiratie:
fuller3.jpg
 
Die is van caferacer TV, was van 1e eigenaar geweest die erbij stond dat ze hem in stukken zaagden, man kon wel janken...(maar ik geloof helemaal niets van wat er tegenwoordig op de amerikaanse tv is :X )
 
Inderdaad vaak jammer aan de TV.. Zoveel bullshit dat ik zelfs 3 kwart van national geographic en discovery niet meer geloof!

Die motor heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen.
Is van een custom bedrijfje in het westland.
Kom nog wel eens ergens omdat ik in Den Haag studeer en aan m'n motor klooi in Amersfoort
 
Ben benieuwt naar je gecoate velgen!
Mijn spul gaat morgen naar de coater, ik laat de velgen daarna spaken
 
De onderdelen van m'n schokbreker ophanging zijn binnen.
Moet nog wel nabewerkt worden en dan laat ik het netjes vastlassen lassen.
(Nu de onderdelen even los op elkaar gelegd)

1900727_815922878421638_1113029777_o.jpg
1890420_815922815088311_1913998407_o.jpg

1899644_815922785088314_60405515_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan