Kawasaki Z750B Caferacer

Fiberglas ws. Dan kan je idd spuiten. Heb ik vroeger meermaals gedaan. Helm in de kleur van de motor vond ik helemaal geil. Kocht er speciaal fiberglas helmen voor :)
 
Dr zijn weer wat onderdelen binnen voor me:
Staal omvlochten remleidingen die ik zelf op maat kan maken (ook voor mijn rijdende motor) en electrische ontsteking.
 
Hoe staat het ervoor met de Kawa? Mijn topic niet t enige waar t nogal eens rustig is haha

Gaat allemaal vrij rustig.
Wel weer wat dingen uitgetekend en die krijg ik binnenkort weer lasergesneden binnen.
Een plaatje voor de stuuruitslag, een plaat voor het achterremanker en een paar bevestigingsplaatjes voor de electrische ontsteking.
 
Was natuurlijk nog wel een beetje bezig geweest.

Omdat ik 2dezelfde motoren heb en de electrische ontsteking te splitten is heb ik wat onderdeeltjes nagemaakt. Opnieuw bestellen vond ik te duur omdat deze simpele aluminium magneethouders al snel €42 inclusief verzendkosten waren.

20150708_181512.jpg


20150708_181450.jpg


En ik had een tijd geleden een nieuwe koplamp gekocht. Voor 3 tientjes.
Toch was ik niet helemaal tevreden met de vorm omdat ik rond mooier vind.
Nu bezig om mijn lamp te modificeren:

image.jpg


image.jpg
 
Laatst bewerkt:
De gelasersneden onderdeeltjes zijn binnen:

1x bevestigingsplaat voor de brembo radiale remklauw die achter komt.
1x een klein plaatje voor de stuur uitslag.
4x onderplaatje voor de dynatek ontsteking (net als de 4 magneet houdertjes)

20150902_212306.jpg
 
Verdomme, ziet er weer strak uit Vincent. Knap gedaan, ben erg benieuwd of het gaat werken. Wat ik me ook afvraag, weet jij misschien een bedrijf waar ik een nieuwe pakking kan vinden voor mijn klepdeksel. Die van mijn z750b is hard geworden en begint een beetje te lekken.

Ben zo benieuwd hoe je motor wordt, kan niet wachten...............Stuur je wel een pb met een foto van de mijne
 
Laatst bewerkt:
Verdomme, ziet er weer strak uit Vincent. Knap gedaan, ben erg benieuwd of het gaat werken. Wat ik me ook afvraag, weet jij misschien een bedrijf waar ik een nieuwe pakking kan vinden voor mijn klepdeksel. Die van mijn z750b is hard geworden en begint een beetje te lekken.

Ben zo benieuwd hoe je motor wordt, kan niet wachten...............Stuur je wel een pb met een foto van de mijne

Hier nog een foto van hoe het remanker wordt:
20150903_164721.jpg


Hey hey, ik denk dat dat wel gaat werken hoor. Ik wacht nog even op 2 tapjes uit amerika. Zodat de originele dynatek boutjes ook gebruikt kunnen worden. Als die binnen zijn zal ik eens even een pakketje naar je toesturen zodat je kunt testen!

Een bedrijf voor een nieuwe pakking. Als jij anders even zoekt van wat voor materiaal de pakkingen gemaakt worden kan ik wel weer even informeren bij een goedkoop lasersnij bedrijfje in delft. Denk dat dat goedkoper is dan een nieuwe pakking uit amerika.

Motor gaat helaas langzaam, maar ik doe mijn best om er wat moois van te maken.
Zie de foto's graag tegemoet!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan