Nachtrit! 10 Augustus. - MF-ers @ Night '13

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
74.714
1.901
Beloofd = beloofd ;)

Dit jaar gaan we 's niet voor de langste nacht, maar voor de warmste nacht 8-)

De sliert lampjes die ik achter me zie over de Nederlandse wegen/dijkjes nóg een stuk langer zijn dan de vorige keren!


Zaterdag 10 augustus 2013 gaat het gebeuren!
De rit start rond 22 uur.
We gaan verzamelen bij de Mac Donalds in Maarssen.
Planetenbaan 200
Maarssen


De vorige edities van de nachtritten waren gezien opkomst en de reacties een groot succes *D
Leuke mensen die soms zelfs van erg ver kwamen om mee te rijden :} :}

Nachtrit 9 augustus 2008. MF-ers @night!!
Nachtrit 18 oktober 2008. MF-ers @night: editie 2!!
Nachtrit 20 juni 2009. MF-ers @night part3!! De kortste.....
MFMM @ Night 2010 first edition. 19 juni 2010
MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!
Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht
Nachtrit! 16 Juni 2012. - MF-ers @ Night '12

full


Wat is de bedoeling:
Iedereen die nu denkt: LEUK! *O* moet gewoon zorgen dat hij / zij erbij is.

Zo komt het er ongeveer uit te zien, maar ik vind dat de slinger best langer mag :P

Verzamelen rond 21:30 uur
Vertrek rond 22:00 uur.
Ik ga een leuke route maken die onder andere wat dijkjes zal bevatten.
De rit zal op normaal tempo gaan. In het donker een lange rit vergt vrij veel van je.
Iedereen heel weer aan de eindstreep na +- 230km is het doel ;)


Verder van belang:
Allemaal je eigen tempo rijden en op elkaar wachten. Probeer 2 rijders achter je in je spiegels te houden!
Daar zal ik ook rekening mee houden op bepaalde punten, maar het zal rustig en donker zijn, dus makkelijk volgen 8-)
Rijd baksteensgewijs. Waar nodig stopt diegene die zijn achterligger niet meer in de spiegel ziet, en de voorligger stopt als zijn achterligger niet meer in de spiegel zichtbaar is. Let wel op overige verkeer en stop op een veilige plaats.
Ga niet met groot-licht rijden. Je voorgangers zullen daar veel last van hebben.

Een helder vizier is een aanrader :Y

Rijden in het donker is toch nét even wat anders dan met daglicht of kunstlicht.
De route zal deels onverlicht zijn en dat kost simpelweg wat meer inspanning en energie, dus zorg dat je ondanks de rare tijden toch redelijk uitgerust en fit bent.
Belangrijk is om het tempo aan te passen en waar mogelijk het licht van je voorganger te benutten, dus een veilige volgafstand, maar ook niet te veel.

Beginnende rijders en mensen die van rustig rijden houden kunnen het best voorin rijden. Ik zal zelf voorin +- de max. snelheid aanhouden.
Achterin is het tempo behoorlijk hoger.
We gaan elkaar niet inhalen.

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schades, ellende of wat dan ook..
Iedereen rijdt mee voor eigen risico.
Ik zorg wel samen met wat anderen dat alles zo goed en veilig mogelijk verloopt en dat er meerdere mensen zijn die de route kennen. Laten we er samen voor zorgen dat we allemaal een leuke rit hebben en heel weer thuiskomen.

Zelf wat drinken meenemen is aan te raden, we zullen regelmatig op plekken stoppen waar op dat tijdstip niet meer te koop is :P
Ook dit jaar weer zullen we onderweg stoppen op een afgelegen locatie waar Coonie en MZN (Claudia en René) zullen staan met koffie en dergelijke :}

Belangrijkste is allemaal heelhuids weer thuiskomen na een gezellige rit.
We eindigen zoals altijd weer bij een benzinepomp waar iedereen kan eten, drinken , tanken en zich weer kan voorbereiden op de reis naar huis 8-)

Hoe laat we gaan eindigen? Geen idee...... :N



full



Wie gaan er mee?

Beginnend met mijzelf

Erwin_83
Nocer
FastnSweet
CorvetteFreak
V FRed S
Little_Bear
Coonie niet rijdend maar caterend ;)
J@@ST
Blinn
DetoX
One-Oh-Four
patjeZXR
Bartje_twee-en-halfje
powerpiep
crash 750 +1
skipzor
Redline Rider
Superslurper
Bert65 +2
jostheboss82
Bas600
jeffrey120
madmarv
Kiwi
Boemba5
Prut_Potje
DaDragon
Spawn
Iceman
pitbull2011
Riderlady +2
amfa + 2
VreemdeBeet
Storkie
TheLittle
D00fis + 1
shawn
Don Melvino +1
Electrifying
joop0700
Tony-b
The_Dutch_Tickler
Roeleey haakt rond 2 uur aan op de koffiestop :P
angesz + vriend
Kawasaki-Peter + bijrijdster Kawasaki-Laura
tyketto
streethunter_J
MTeun-03



Plexat (laatste man)


Sta je er niet bij, dan was je aanmelding niet duidelijk ;)

:]










Misschien afspreken ( voorbij knooppunt Empel ) met alles wat uit het zuiden over de A2 komt bij "de Lucht " Google Maps ( groen pijltje )??
Om 20.45 daar aanrijden ?
 
Laatst bewerkt:
Genoteerd, ik ga er proberen dit jaar gewoon weer bij te zijn. :)
 
Deze nachtblinde zal proberen weer een leuke startfoto te maken om mensen aan te trekken voor toekomstige edities ... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan