benzine lucht uit linker uitlaat en loopt op 3 cylinders

GerriErw

Rookie
4 jun 2013
6
0
Zevenaar
Hallo,

een vraagje ik heb een kawasaki gtr1000 van bijna 20 jaar heb er dit jaar ong 600 km ermee gereden
liep als zeer mooi, maar nu loopt hij op 3 cylinders en uit mijn linker uitlaat komt een benzinelucht,

ik heb geen idee waar ik moet kijken, heb al wel de bougie-kabels doorgemeten en opnieuw vastgezet

heeft iemand mss een idee wat het kan zijn, of is deze nu afgeschreven?

alvast bedankt voor uw reactie
 
Hallo,

een vraagje ik heb een kawasaki gtr1000 van bijna 20 jaar heb er dit jaar ong 600 km ermee gereden
liep als zeer mooi, maar nu loopt hij op 3 cylinders en uit mijn linker uitlaat komt een benzinelucht,

ik heb geen idee waar ik moet kijken, heb al wel de bougie-kabels doorgemeten en opnieuw vastgezet

heeft iemand mss een idee wat het kan zijn, of is deze nu afgeschreven?

alvast bedankt voor uw reactie



Vonken alle 4 de bougies? Wellicht is er 1 kapot!!


GREETZ
 
Hallo,

is er iemand die me kan vertellen waar ik een passende sleutel kan vinden, ben bij bouwmarkten geweest, bij 2 autogarages, en bij autoplex geweest, maar kan er geen vinden
of moet de kleppendeksel eraf om bij de bougies te komen
 
naald in je carb verstopt
niet werkende bougie
Wel goed doorgemeten?(gezien je vraagt of je kleppendeksel eraf moet voor de bougies)
massa heb je al gecontroleerd

Je zegt dat je wel brandstof ruikt, dus wel toevoer alleen t ontbrand niet. Bougie loshalen uit de cilinder en kijken of die vonkt tegen je frame. Ik zou alles gewoon even vervangen. Bougies kosten de wereld niet
 
Pff, nog steeds aan t sleutelen,

bougies vv, uiteindelijk kwam ik erachter dat de benzinekraan lekte en een scheurtje in de
gasschuif, dit vv,
maaar

nu komt er een soort olie uit het luchtfilter wanneer ik in de versnelling inschakelt
wat ik heb gezien die vloeistof komt onderuit de luchtfilterbehuizing daar zit een klepje waar een buisje aanvastzit die (als ik het goed zegt ) naar de versnelling gaat

nu mijn vraag

wat is er misgegaan
 
Ik hoop voor de klanten dat het met witgoed reparaties beter gaat.
Pff, nog steeds aan t sleutelen,

bougies vv, uiteindelijk kwam ik erachter dat de benzinekraan lekte en een scheurtje in de
gasschuif, dit vv,
maaar

nu komt er een soort olie uit het luchtfilter wanneer ik in de versnelling inschakelt
wat ik heb gezien die vloeistof komt onderuit de luchtfilterbehuizing daar zit een klepje waar een buisje aanvastzit die (als ik het goed zegt ) naar de versnelling gaat

nu mijn vraag

wat is er misgegaan
 
Haha jazeker dat gaat me veel beter af, maar ja dat doe ik al meer dan 15 jaar,
maar vorig jaar juni ging het totaal mis toen startte ik de motor om te kijken of de bougie vonkte,
klojo dat ik ben, de benzine spoot er natuurlijk uit ik zat er totaal onder en ook was er benzine in mijn ogen terecht gekomen, daar ben ik zo van geschrokken dat ik er een tijd niets meer aan gedaan had,
en voor 3 weken geleden ben ik er weer aan begonnen, vandaar dat er zoveel tijd ertussen zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan