elektrodenafstand bougies kawasaki zx6r 1998

ronvanderstelt

Die hard MF'er
22 jan 2012
702
212
brakel
wellicht een vraag die al vele malen gesteld is maar ben voor een kennis bezig met een zx6r van 1998 en wil graag de juiste elektrodenafstand van de bougies weten.
de oude bougies leken mij onjuist of helemaal niet te zijn afgesteld.

wie o wie kan het me vertellen
 
Nee doe hoef je niet af te stellen, bougies worden vanuit de fabriek af gefabriceerd met een bepaalde elektroden afstand.
Je kan ze voor de zekerheid controleren, maar als de elektrodenafstand anders is als wat op het doosje staat zou ik ze lekker terug brengen.

Anders zou er wel een afstel draaiknopje op die dingen zitten :P
 
Nee doe hoef je niet af te stellen, bougies worden vanuit de fabriek af gefabriceerd met een bepaalde elektroden afstand.
Je kan ze voor de zekerheid controleren, maar als de elektrodenafstand anders is als wat op het doosje staat zou ik ze lekker terug brengen.

Anders zou er wel een afstel draaiknopje op die dingen zitten :P

Ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn verschillende motoren die een verschillende waarde hanteren.
 
Nee doe hoef je niet af te stellen, bougies worden vanuit de fabriek af gefabriceerd met een bepaalde elektroden afstand.
Je kan ze voor de zekerheid controleren, maar als de elektrodenafstand anders is als wat op het doosje staat zou ik ze lekker terug brengen.

Anders zou er wel een afstel draaiknopje op die dingen zitten :P
False.
 
Terug
Bovenaan Onderaan