Plaatsen TCP kuip GS500e uit 1990-1991

larsonyt

Die hard MF'er
6 mei 2009
471
0
baarn
hoi mensen,

vandaag een TCP kuipt gekocht voor mijn GS500.. alleen ontbrak de montagehandleiding.. Heeft iemand deze toevallig? of misschien een micro fiche?

ik ben al lang aan het zoeken en sommige leden hebben dit al gevraagd... maar mensen vergaten om dan de uitkomst te plaatsen!

Please help me out!
 
Is het deze kuip ?

full
 
Effe Kijken,

Denk dat dit wel helpt! :

100_3303_zps16e46937.jpg


100_3300_zps47248965.jpg


146.jpg


Dat waren zo'n beetje de foto's die ik kon vinden.

Het kuipje zit voor nog met een beugel om het balhoofd vast en steunt dan op de stuuruitslag begrenzer. Heb ik geen foto van. De rest moet wel duidelijk zijn toch?

MARC
 
Klopt ja! Kijk hier GEB ik wat aan!

Net nog een hele nette service can tech-line ontvangen! Hij heeft hoogstpersoonlijk een oude manual opgevraagd, versneden en ingescand!

Top service!
 
ja komt helemaal goed! nu ontbrekende onderdelen bijbestellen, kuip overal verstevigen en afwerken (oud beestje mag ook onderhoud toch:P) en dan overlaten spuiten en stickers laten plaatsen!.

Twijfel alleen nog of ik een in de luchtuitstroom opening en instroomopening van de kuip plaatmetaal laat plaatsen (met genoeg doorstroming voor de toevoer aan lucht voor koeling van het motorblok!)

maar hij gaat zeker mooi worden:)
 
Let met name op de 3 bout verbindingen tussen de boven zij delen en de onder zij delen.
Deze scheuren ALTIJD uit.

Ik heb er bij mij een alustrip op geplakt aan de buitenkant EN aan de binnenkant.
Deze zit met goede 2k lijm vast en zorgt ervoor dat de trekkrachten verdeelt worden.

Als je effe kijkt dan zie je vanzelf wat ik bedoel.

Zo blijft ie tenminste heel!

De mijne zit er alweer 106.000 km op :]


suc6 Marc
 
Dat is een goede tip! Op dit moment zijn wr alle montage punten aan het verstevigen en metalen ringen erachter :)

Ff een tikje verbeteren ;) maar ga er even naar kijken! Is het een groot verschil in rijgedrag trouwens ?
 
Dat is een goede tip! Op dit moment zijn wr alle montage punten aan het verstevigen en metalen ringen erachter :)

Ff een tikje verbeteren ;) maar ga er even naar kijken! Is het een groot verschil in rijgedrag trouwens ?


Met of zonder kuip bedoel je?

Dat weet ik niet, rijd al 5 jaar MET kuip rond. Het oude model (die met de 2 ronde lampen) zat erop toen ik hem kocht. Paar jaar later aanrijding gehad en toen hing de kuip alleen nog met ductape aan elkaar. Bovenstaande kuip gekocht en deze helemaal kaal gemaakt, gerepareerd, verbeterd en laten spuiten (van het geld van de aanrijding) Blijft tot nu toe goed zitten. Vandaar die 106.000km inmiddels op de teller, waarvan ± 60.000km met deze kuip. Bevalt prima :]

Werkt wel die kuip. Top op 200km geklokt (op de teller :+ ) en je zit een beetje uit de wind in de winter *O*

Marc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan