Suzuki gt250 carburateur probleem

RWB

Die hard MF'er
18 apr 2011
723
716
Abbenbroek
hallo allemaal ik heb sinds kort een suzuki gt250 uit 1975.

Grotefoto-FO4IWLTJ.jpg


ik ben hem helemaal aan het opknappen maar nu kwam ik een probleem tegen.

op een standaard suzuki gt250 zit een tank met een vacuüm kraantje op mijn tank is dit alleen een kraan zonder verdere aansluitingen. maar ik heb 2 carburateurs waar dan 2 slangenaansluitingen deze zijn dus niet aangesloten is dit erg? of wat moet er mee gebeuren? ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Grotefoto-MHOVX3NE.jpg


grt robert
 
Het zijn in ieder geval (volgens mij !) zeker niet de carb's die bij het laatste type blok van jou GT250 horen :N

Bij een "niet" vacuemkraan is er ter hoogte van de vlotterbakken en de shoke een verbinding met (benzine) slang tussen de carb's zodat er maar 1 slang tussen de linker carburateur en de tank nodig is.

De carb's lijken mij meer horen bij een Yamaha.............

De voorvork is van een T350 en het 19 inch voorwiel en (rem) naaf........?
 
Laatst bewerkt:
en waar zou die "2de aansluiting per carbu" dan wel moeten zitten ?

ik zie enkel boven de benzinetoevoer, en onderaan een kleintje om de vlotterbakken leeg te laten lopen. deze carbu's hebben helemaal geen vacuumaansluiting ...
 
en waar zou die "2de aansluiting per carbu" dan wel moeten zitten ?

ik zie enkel boven de benzinetoevoer, en onderaan een kleintje om de vlotterbakken leeg te laten lopen. deze carbu's hebben helemaal geen vacuumaansluiting ...


Nou Janbros.............eigenlijk meer voor Robert :Y een ploatie zegt meer dan 1000 woorden en het princiepe blijft gelijk...............dit zijn toevallig vlakschuiven.....

full
 
En dan van dichtbij...........de linker carb heeft een grote (dubbele capaciteit !!!) inlaat voor de benzine die direct wordt verdeeld tussen de carb's via de blanke slang/verbinding met het rode streepje.

De shoke werkt via de zwarte slang en zodoende heb je maar 1 shoke-hevel nodig bij het systeem met een benzinekraan met 1 aansluiting *D

De carb's van Robert zijn zeker niet van de/een Suzuki T of GT en dan moet je een eigenlijk een andere oplossing zoeken/maken ........

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan