keuze werkplaatshandboek honda cb400f

HenkN

MF'er
15 feb 2012
79
0
Beilen
Hallo :W

Ik ben op zoek naat een werkplaatshandboek voor mn honda cb 400 f.

Nu denk ik twee goede mogelijkheden gevonden te hebben alleen weet ik niet welke het beste is, graag hoor ik jullie mening.

Keuze 1: Nederlandstalig, tweedehands, 23,50 euro, schrijver onbekend (staat op marktplaats)

Keuze 2: Engelstalig, nieuw, 36,45 dollar, Haynes (via hun website)

Mijn engels is redelijk, ik kom er wel uit, maar Nederlandstalig is natuurlijk makkelijker.

Welk boek zouden jullie kiezen?

Ps: ik ben een sleutelanalfabeet :?
 
ik zou het nederlands talige boek op marktplaats kopen, van de verkoopster marina.
samen met de partslist/ersatzteil katalog ook van dezelfde verkoper.
die laatste bevat alle exploded view tekeningen die erg handig zijn om te zien hoe iets in elkaar steekt.

http://link.marktplaats.nl/674937381

http://link.marktplaats.nl/678593118

of deze, dit is een originele, is nog beter.

Elektronica, Auto's, Mode, Verzamelobjecten, Coupons en Meer | eBay
effe zoeken op dit nummer.
261223351579

en deze
321145519388
 
Laatst bewerkt:
Hallo :W

Ik ben op zoek naat een werkplaatshandboek voor mn honda cb 400 f.

Nu denk ik twee goede mogelijkheden gevonden te hebben alleen weet ik niet welke het beste is, graag hoor ik jullie mening.

Keuze 1: Nederlandstalig, tweedehands, 23,50 euro, schrijver onbekend (staat op marktplaats)

Keuze 2: Engelstalig, nieuw, 36,45 dollar, Haynes (via hun website)

Mijn engels is redelijk, ik kom er wel uit, maar Nederlandstalig is natuurlijk makkelijker.

Welk boek zouden jullie kiezen?

Ps: ik ben een sleutelanalfabeet :?
De Nederlandstalige is van Peters Motorfietstechniek (enige uitgever in het NL) en is gewoon een vertaling van de Haynes. (staat voor in het boek ook vermeld)
 
Hoi,

Ik heb er nog een liggen, wel een beetje stuk maar compleet en in het Nederlands.

Het betreft een vertaling van Peter's werkboeken, "reparatie en onderhoud aan CB400F en CB550/CB550K1 en CB550F.

Misschien heb je er wat aan, stuur dan maar ff een pb.

groet Nout
 
Terug
Bovenaan Onderaan